مدل | واحد | EURO Ⅲ | EURO Ⅳ | ||||
SC9DF 260Q3 | SC9DF 320Q3 | SC9DF 375Q3s | SC9DF 260Q4 | SC9DF 320Q4 | SC9DF 375Q4 | ||
نوع | تزریق مستقیم، خط مستقیم، آب خنک کننده با بوش سیلندر، شش در خط، چهار زمانه، خنک کننده با آب | ||||||
حالت مصرف | پمپ سوخت مکانیک(شارژ بین خنک کننده) | ||||||
قطر سیلندر × سکته مغزی | mm×mm | 114×144 | |||||
جابه جایی | L | 8.8 | |||||
نسبت تراکم | 18:01 | ||||||
قدرت / سرعت امتیاز | kW/r/min | 192/2200 | 235/2200 | 275/2200 | 192/2200 | 235/2200 | 275/2200 |
مصرف سوخت کوتاه | g/kW.H | ≤215 | |||||
حداکثر گشتاور / سرعت | N.m/r/min | 1100/1400 | 1250/1400 | 1500/1400 | 1100/1400 | 1250/1400 | 1500/1400 |
سرو صدا | db(A) | ≤98 | |||||
ابعاد به طور کلی | mm | 1363 (طول) ×890(عرض) × 982 (بلند) | |||||
وزن | kg | 770 |
ویژگی های محصول
SC9DF موتور با کنترل الکترونیکی دریچه چهار محصول 9L توسعه یافته بر اساس سری D توسط SDEC با توجه به جهان سنگین موتور دیزل روند توسعه و چینی ها از ویژگی های کار است. علاوه بر این برخی از عملکرد اساسی SDEC محصولات کنترل الکترونیکی ، آن را دارای ویژگی های زیر :
چهار دریچه تنظیم ساختاری ، که باعث بهبود کارایی و مصرف سوخت بهتر است اقتصاد.
کنترل الکترونیکی فشار بالا مشترک ، راه آهن ، سیستم سوخت ، که فشار تزریق به 160Bar ، بهتر و بیشتر atomizing اثر احتراق کافی است.
طراحی مجتمع از روغن موتور فیلتر کردن سیستم. طراحی فیلتر عنصر شر از ورق آهن انتگرال عنصر مورد فیلتر. کاربر می تواند عنصر کاغذ فیلتر را به طور مستقیم تغییر دهید ، تا حد زیادی کاهش هزینه های نگهداری و از آن است که سازگار با محیط زیست.
اگزوز فن آوری ترمز و موتور در سیلندر ترمز. فشرده سازی انرژی تولید شده توسط موتور اینرسی است که برای ترمز استفاده می شود. اوج قدرت ترمز است تا 160kW را. کامل خودرو اقتصاد سوخت بهبود یافته است و از ایمنی کامل خودرو شده است تا حد زیادی افزایش یافته است.