موتور دیزل کامیون Euro IV 4-Valve با سیستم ریلی مشترک فشار کنترل الکترونیکی
SC9DF موتور دیزلی نسل جدید موتور های سنگین با هدف توسعه در انطباق با استانداردهای Euro IV و انتشار در آینده بر اساس موتور 114D با موفقیت در صفحه اصلی اعمال شده است. در طراحی موتور ، روند توسعه موتورهای دیزل در چین و جهان را مد نظر قرار دارد و تامین کنندگان قطعات/ OEMs شامل آمریکایی ، آلمانی ، ژاپنی ، بریتانیا ، کانادا.است.
DC9DF موتور در سطح جهان معاصر از لحاظ عملکرد قدرت ، مصرف سوخت ، ارتعاش رسیده / سر و صدا و قابل اعتماد پبشرفته می کند.
قدرت خروجی : 9L ، موتور کامیون طلایی جابه جایی سنگین ، خروجی با قدرت حداکثر تا 380 PS
صرفه جویی: مصرف کم سوخت در داخل منطقه عملیاتی خاص ، حداقل 190g/kW.h
قابلیت اعتماد بالا : با ترکیبی از تجارب بسیاری از موتور در کشورها ، B10عمر خدماتی از موتور بیش از 800,000km کیلومتر
پایین انتشار : با الکترونیکی مشترک کنترل فشاربالا، مطابق با آیین نامه انتشار Euro IV ، یورو محصول Euro Ⅲ اولین بار در سال 2006 به بازار معرفی شده
کم سر و صدا : پایین تر از 93dB(A) ، جلسه چین درمرحله دوم استاندارد سر و صدا
بالا قدرت ترمز : مجهز ترین سیستم سیلندر تخلیه ترمز در آمریکا به طور گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرند ، تهیه وسایل نقلیه مجهز به سوپر نیروی قوی از موتور ترمز ، بنابراین تا حد زیادی بهبود کارآیی حمل و نقل ، کاهش هزینه کامیون است.
ویژگیهای موتور دیزل کامیون یورو 4 IV با سیستم ریلی مشترک فشار کنترل الکترونیکی
Euro | ||
مدل | واحد | SC9DF380Q4 |
نوع | در خط تولید ، 6 سیلندر ، چهار زمانه ،حنک کننده آب سرد | |
آرمان | TCI | |
قطر × ضربه | mm×mm | 114×144 |
جابه جایی | L | 9 |
نسبت تراکم | 18:1 | |
قدرت /ساعت | Kw/r/min | 282/2200 |
BSFC @ سرعت | g/kW.h | ≤210 |
حد اقل BSFC @ بار | g/kW.h | ≤185 |
حد اقل BSFC | g/kW.h | ≤180 |
حد اکثر گشتاور/ساعت | N.m/r/min | 1600/1400 |
سرو صدا | dB(A) | ≤93 |
فاصله | km | ≥800000 |
شروع سرد | شروع به درون صاف بدون کمک 15s در -15℃/ -40℃ | |
شتاب | (No load )700~2200r/min.t≤5s | |
سیستم سوخت | Denso HP4 CR System | |
ابعاد کلی | mm | 1235(l)×670(w)×955(h) |
وزن | kg | 780 |