SC5DT موتور گاز طبیعی
کاربرد خوب
موتور Euro III Euro II CNG برای کامیون دارای عملکرد خوب و صرفه جویی در سوخت است. سیستم کنترل موتور می تواند طبق وضعیت خودکاری تغییر کند . به این دلیل ، در ارتقای زیر 3000m می تواند صحیح به کار ورد.
گشتاورپایان زیر و بزرگ
خوب مصرف کردن و بالا رفتن سرعت
صرفه جویی در سوخت
حد اقل حجم مصرف نفت در هر 100km کم تر از 38m است. مقایسه با موتورهای دیگر این موتور صرفه جویی در سوخت است و هزینه عملکرد را کاهش می دهد.
محیط دوستانه
این موتور گواهنام Euro Ⅲ در سال 2005 کسب کرد و حتی یورو چهارم.
عملکرد خوب
ابعاد اتصال پایه با نسخه دیزل یکسان هستند.
قابلیت اطمینان
با قدرت خاص کوچک (قدرت / لیتر) ، نسبت تراکم کم و حداقل میزان شکست، سیستم کنترل الکترونیکی پایدار و قابل اطمینان است
هزینه کم تعمیر
مولفه های اولیه متغیر با اجزای سازنده نسخه دیزلی ایست. قطعات مانند جرقه شمع و کابل های با ولتاژ بالا محصولات داخلی و ارزان هستند و ما تامین می کینم
ویژگیهای موتور گاز طبیعی
مدل | واحد | EuroⅢ | EuroⅡ | |||||
SC5DT160Q3 | SC5DT180Q3 | 4CT160 | 4CT180 | |||||
نوع | سیلندر 4 زمانه ، آب سرد 4 | |||||||
آرمان | TCI | |||||||
قطر× ضربه | mm×mm | 114×130 | ||||||
جابه جایی | L | 5.3 | ||||||
نسبت تراکم o | 11:1 | |||||||
قدرت /ساعت | kw/r/min | 118/2300 | 132/2300 | 118/2300 | 132/2300 | |||
BMEP @ وضعیت | kPa | 1130 | ||||||
حداکثر بهره وری | % | 37 | ||||||
مصرف نفت | g/kW.h | ≤0.25 | ||||||
حد اکثر گشتاور/ساعت | N.m/r/min | 580/1500 | 650/1400-1600 | 580/1500 | 650/1400-1600 | |||
سرو صدا | dB(A) | ≤97 | ||||||
فاصله | km | ≥400000 | ||||||
ابعاد کل | mm | 900(L)×925(W) ×794(H) | ||||||
وزن | kg | 500 |