SC8DT موتور گاز طبیعی
کاربرد خوب
Euro II CNG موتور و سوم برای کامیون دارای عملکرد خوب و صرفه جویی در سوخت است. سیستم کنترل موتور می تواند طبق وضعیت خودکاری تغییر کند . به این دلیل ، در ارتقای زیر 3000m می تواند صحیح به کار ورد.
گشتاورپایان زیر و بزرگ (SC8DT موتورگاز طبیعی)
خوب مصرف کردن وبالا رفتن سرعت
صرفه جویی در سوخت
حد اقل حجم مصرف نفت در هر 100km کم تر از 38m است. مقایسه با موتورهای دیگر این موتور صرفه جویی در سوخت است و هزینه عملکرد را کاهش می دهد.
محیط دوستانه
این موتور گواهنامه EuroⅢ در سال 2005 کسب کرد و حتی EuroIV.
عملکرد خوب
ابعاد اتصال پایه با نسخه دیزل یکسان هستند.
قابلیت اطمینان
با قدرت خاص کوچک (قدرت / لیتر) ، نسبت تراکم کم و حداقل میزان شکست، سیستم کنترل الکترونیکی پایدار و قابل اطمینان است
هزینه کم تعمیر
مولفه های اولیه متغیر با اجزای سازنده نسخه دیزلی ایست. قطعات مانند جرقه شمع و کابل های با ولتاژ بالا محصولات داخلی و ارزان هستند و ما تامین می کینم
ویژگیهای SC8DT موتور گاز طبیعی
مدل | واحد | Euro وⅢ | EuroⅡ | |||||
SC8DT230Q3 | SC8DT2503 | SC9DT 280Q3 | T6114 ZLQ4B | T6114 ZLQ3B | 6CTL 280-2 | |||
نوع | سیلندر 4 زمانه ، آب سرد | |||||||
آرمان | TCI | |||||||
قطر× ضربه | mm×mm | 114×135 | 114×144 | 114×135 | 114×144 | |||
جابه جایی | L | 8.3 | 9 | 8.3 | 9 | |||
نسبت تراکم | 11:1 | |||||||
قدرت /ساعت | kW/r/min | 172/2200 | 184/2200 | 206/2200 | 172/2200 | 184/2200 | 206/2200 | |
BMEP @ وضعیت | kPa | 1134 | 1213 | 1359 | 1134 | 1213 | 1359 | |
حداکثر بهره وری | % | 37 | ||||||
مصرف نفت | g/kW.h | ≤0.25 | ||||||
حد اکثر گشتاور/ساعت | N.m/r/min | 920/1300 -1400 | 832/1300 -1400 | 1110/1300 -1400 | 830/1300 -1400 | 920/1300 -1400 | 1110/1300 -1400 | |
سرو صدا | dB(A) | ≤96 | ||||||
فاصله | km | ≥400000 | ||||||
ابعاد کل | mm | 1363(L)×1081(W) ×720(H) | ||||||
وزن | kg | 640 |