SDEC موتور سری گاز طبیعی متوسط و موتور سنگین گاز طبیعی فشرده CNG LNG وظیفه پر شده با است. در اتوبوس به کار می روند. مزایای زیاد دارد.
مبدل کاتالیستی اکسیداسیون باینری استفاده می شود برای اطمینان از انتشار مطابق با استاندارد یورو IV است. پارامترهای موتور عملیاتی جمع آوری شده توسط واحد کنترل الکتریکی، فشار و دمای منیفولد ورودی و گاز طبیعی، شرایط جوی، چرخش، سرعت ، درجه حرارت آب، و غیره به دقت حجم تزریق به گاز طبیعی ، کنترل و نسبت هوا به سوخت است در حلقه بسته اصلاح شده بر اساس مقادیر اندازه گیری شده از سنسور اکسیژن و گستره.
قطعات یدکی اساسی همه کاره برای موتورهای دیزل تولید انبوه هستند ، اجازه می دهد که برای حفظ و نگهداری راحت است.
فشار ورودی در حلقه نزدیک دریچه اگزوز فشار کنترل می شود. هوای ورودی است و در روند سرد و دمای احتراق و انتشار است ، کاهش داد.