
موتور دیزلی SDEC E دارای قابلیت اطمینان بالا، پاسخ خوب و توان بالا، و همچنین مزایای استفاده از گشتاور زیاد در سرعت کم و مصرف سوخت کم در مقایسه با محصولات مشابه از همان توان است. این محصول دارای ذخیره گشتاور بالا بوده و توان آن بین 213 کیلو وات و 353 کیلو وات می باشد، و دارای استاندارد تولید آلاینده غیر جاده ای چین III و بالاتر بوده که این موتور را به عنوان انتخاب محبوب برای نسل جدیدی از ماشین آلات ساختمانی با کیفیت بالا ساخته است.
موتور سری Eبا همکاری شرکت اتریش AVL بر اساس مفاهیم پیشرفته طراحی موتور در سراسر جهان طراحی شده است. این راننده موتور با استفاده از. این سری موتورها یک نوع جدید 4 سوپاپه با کسب رضایت بالا در خصوص اطمینان، راندمان بالا و مصرف کم سوخت برای وسایل نقلیه تجاری سنگین، ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات کشاورزی با کارایی بالا بوده که مطابق استانداردهای تولید SAIC MOTOR تولید شده است.
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاورماکزیمم | راه حل | سطح انتشار آلاینده | ||
kW | r/min | N.m | r/min | ||||||
10E | SC10E300 | 10.4 | TA | 220 | 2100 | 1350 | 1400 | CRS | چین III |
10E | SC10E320 | 10.4 | TA | 235 | 2100 | 1450 | 1400 | CRS | چین III |
10E | SC10E350 | 10.4 | TA | 258 | 2100 | 1600 | 1400 | CRS | چین III |
12E | SC12E340 | 11.8 | TA | 250 | 1900 | 1550 | 1300 | CRS | چین III |
12E | SC12E360 | 11.8 | TA | 265 | 1900 | 1650 | 1300 | CRS | چین III |
12E | SC12E385 | 11.8 | TA | 283 | 1900 | 1700 | 1300 | CRS | چین III |
12E | SC12E395 | 11.8 | TA | 290 | 1900 | 1950 | 1300 | CRS | چین III |
12E | SC12E430 | 11.8 | TA | 316 | 1900 | 2100 | 1300 | CRS | چین III |
موتور گاز طبیعی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | ماکزیمم گشتاور | سطح انتشار آلاینده | ||
kW | r/min | N*m | r/min | |||||
12ET | SC12ET310 | 11.8 | TA | 228 | 1900 | 1250 | 1400 | چین III |
12ET | SC12ET350 | 11.8 | TA | 258 | 1900 | 1540 | 1400 | چین III |
دهانه x کورس(میلی متر) | تنفس | نوع | نسبت تراکم | راه حل |
10E 128x135 12E 128x153 10ET/12ET 128x153 | TA توربو شارژ شده و خنک کننده میانی | 10E/12E/10ET/12ET خطی، شش سیلندر | 10E/12E 17: 1 10ET/12ET 11: 1 | CRS به طور الکترونیکی مسیر مشترک را کنترل می کند EGR خارجی پیش اختلاط را بصورت مغناطیسی کنترل می کند |
سریE | ویژگی های فنی | ارزش مشتری |
سیستم سوخت | با استفاده از یک سیستم مسیر مشترک کنترل الکترونیکی بوش، فشار تزریق 1800 بار است که با تزریق چندگانه، اتمیزه شدن یکنواخت و توزیع مناسب، باعث افزایش بیشتر احتراق میشود. | مصرف سوخت بیش از 10 درصد پایین تر از محصولات مشابه است. این موتور مطابق با استاندارد آلاینده های غیر جاده چین III و بالاتر می باشد |
سیستم گاز | با استفاده از سیستم سوخت با کنترل الکترونیکی OH2.0 مطمئن و قابل اطمینان WOODWARD و تکنولوژی احتراق ضعیف، نسبت هوا با سوخت به دقت کنترل می گردد وا مصرف سوخت پایین می آید، که مطابق با استانداردهای انتشار آلاینده چین V است. | این سیستم پیشرفته است. قابل اعتماد و اقتصادی است |
روش آسپیراسیون | با استفاده از طرح های چهار سوپاپ در هر سیلندر و یک راه هوایی موازی، و توربوشارژر خروجی و خنک کننده میانی با کارایی بالا که بر اساس شرایط مختلف کاری انتخاب شده، بازده بالاتری از مصرف هوا برای سوختن کامل به دست می آید. حداکثر مقدار ذخیره گشتاور تا 38 درصد و پاسخ بار گذرا در سرعت کم نیز سریع است. | با مصرف کم سوخت، دارای توان بالا است. |
ویژگی های طراحی | با استفاده از DD13 Benz به عنوان نمونه اولیه، SDEC با شرکت اتریشی AVL برای طراحی این موتور با فشار حداکثر تا 190 بار همکاری کرد. این موتور از طراحی میل لنگ بالایی، بلوک سیلندر با استحکام بالا، اتاق دنده عقب و کاهش نویز و ارتعاش بهره می برد. با یک پمپ روغن جابجایی متغیر خود تنظیم کننده ، خنک کننده روغن موتور یکپارچه و مدول فیلتراسیون و فیلتر دوگانه روغن موتور، روغن موتور طول عمر طولانی دارد. | طراحی با ارتعاش کم و قابل اعتماد است، سر و صدا تا 3dB کاهش می یابد، به طوری که راحتی کاربر و هزینه های کاربرد کم را فراهم می کند. |
ویژگی های قابلیت اطمینان | با استفاده از خطوط تولید اتوماتیک ایجاد شده توسط MAG و دیگر مارک های بین المللی کلاس اول، توسط سیستم MES کنترل می شود. با توجه به تضمین سیستم SPS از استانداردهای تولید فولکس واگن آلمان، محصول سازگاری بالایی دارد. تست قابلیت اطمینان و دوام پلت فرم توسط فرآیند تحقیق و توسعه محصول GPDP برای بیش از 20000 ساعت و بیش از 1.5 میلیون کیلومتر آزمایشات ویژه و تایید انواع مختلف و شرایط کاری در طول مرحله تحقیق و توسعه انجام شده است. | این موتور دارای کیفیت عالی و بدون خرابی است. |
مطابقت پذیری | با کورس اختیاری 10.4L و 11.8L، و موتورهای با سوخت دیزل یا گاز طبیعی، توان موتور از 213 کیلو وات تا 353 کیلو وات متغیر میباشد. بدون دستگاه گرم کننده هوای ورودی، درجه حرارت استارت سرد -15 ℃ می باشد. موتور و مجموعه آن با تلفیق بهینه سازی و سفارشی سازی بر اساس پیکربندی کلی و شرایط عملیاتی واقعی تولید شده است. پیکربندی های مختلفی برای فلایویل، محل قرارگیری فلایویل ، موتور، کمپرسور هوا و سایر قسمت های محیطی در دسترس هستند، همچنین ساختارهای مختلف و انواع PT0 و سینی های روغن برای انتخاب موجود هستند. | انواع مختلف سوخت در دسترس است، همانطور که در محدوده توان گسترده است. سازگاری عالی محیط زیست. نیازهای کاربر را برای تنوع و سفارش سازی برآورده می کند. |
نگهداری | فاصله بین تخلیه روغن موتور تا 80000 کیلومتر است بدون اینکه تنظیم آزادی سوپاپ بین 80000 تا 100000 کیلومتر تغییر داده شود. با طراحی میله اتصال ترک، تعمیر و نگهداری آسان بوده و قطعات کمتر دچار سایش سریع می شوند. | به واسطه کاهش زمان خرابی و نگهداری آسان، هزینه نگهداری کاهش می یابد. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn