موتور سری H دارای سایز کوچک، توان بالا، اطمینان عالی و دوام خوب می باشد. در مقایسه با دیگر محصولات در دسته بندی مشابه در بازار ماشین آلات کشاورزی، مزایای رقابتی آن شامل ضریب ذخیره ممان بالاتر، عملکرد استارت سرد بهتر، مصرف سوخت کمتر، لرزش کمتر و سطح پایین تر ایجاد نویز می باشد. ضریب ذخیره ممان بالاتر از 35 درصد است و گستره پوشش توان از 90 تا 260 PS می باشد که باعث اطمینان از تطابق کامل با استانداردهای آلاینده خارج از جاده III و IV چین می گردد.
موتور سری H بطور مشارکت توسط SDEC و RICARDO (شرکت ملی انگلیسی) طراحی شده و از تکنولوژی اثبات شده در موتورهای پیشرفته دنیا استفاده می کند. با استفاده از فرآیند توسعه GPDP و مطابقت با استانداردهای تولید SAIC MOTOR، موتور سری H نسل جدیدی از موتورهای 4 سوپاپ با بالاترین اطمینان و راندمان سوخت می باشد.
دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | هواگیری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم (N.m) | راه حل | سطح آلایندگی | |
kW | r/min | |||||||
4H | SC4H105G3/G4 | 4.3 | TAA | 66.2 | 2300 | 450 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H110G3/G4 | 4.3 | TAA | 70 | 2200/2300 | 485 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H115G3/G4 | 4.3 | TAA | 73.5 | 2200/2300 | 500 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H125G3/G4 | 4.3 | TAA | 81 | 2200/2300 | 540 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H135G3/G4 | 4.3 | TAA | 88.2 | 2200 | 560 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H140G3/G4 | 4.3 | TAA | 92 | 2200/2300 | 610 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H160G3/G4 | 4.3 | TAA | 118 | 2200 | 660 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H125G3/G4 | 6.5 | TAA | 92 | 2200/2300 | 550 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H130G3/G4 | 6.5 | TAA | 95.6 | 2200/2300 | 580 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H135G3/G4 | 6.5 | TAA | 88.2 | 2300 | 580 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H140G3/G4 | 6.5 | TAA | 103 | 2200/2300 | 615 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H145G3/G4 | 6.5 | TAA | 107 | 2200/2300 | 625 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H150G3/G4 | 6.5 | TAA | 111 | 2200/2300 | 660 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H160G3/G4 | 6.5 | TAA | 118 | 2200 | 690 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H165G3/G4 | 6.5 | TAA | 122 | 2200/2300 | 720 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H170G3/G4 | 6.5 | TAA | 125 | 2200 | 730 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H175G3/G4 | 6.5 | TAA | 126 | 2200 | 750 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H180G3/G4 | 6.5 | TAA | 132.5 | 2200/2300 | 800 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H190G3/G4 | 6.5 | TAA | 138 | 2200 | 850 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H200G3/G4 | 6.5 | TAA | 147 | 2200 | 860 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H210G3/G4 | 6.5 | TAA | 155 | 2200 | 910 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H220G3/G4 | 6.5 | TAA | 162 | 2200 | 950 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H240G3/G4 | 6.5 | TAA | 177 | 2200 | 960 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H260G3/G4 | 6.5 | TAA | 191.5 | 2200 | 1000 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | هواگیری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم (N.m) | راه حل | سطح آلایندگی | |
kW | r/min | |||||||
4H | SC4H100G3/G4 | 4.3 | TAA | 73.5 | 2200/2300 | 430 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H105G3/G4 | 4.3 | TAA | 77.3 | 2300 | 450 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H110G3/G4 | 4.3 | TAA | 81 | 2200/2300 | 485 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H115G3/G4 | 4.3 | TAA | 85 | 2200/2300 | 500 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H125G3/G4 | 4.3 | TAA | 92 | 2200/2300 | 540 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H135G3/G4 | 4.3 | TAA | 99 | 2300 | 560 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H140G3/G4 | 4.3 | TAA | 103 | 2200/2300 | 610 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H155G3/G4 | 4.3 | TAA | 115 | 2200 | 660 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
4H | SC4H160G3/G4 | 4.3 | TAA | 118 | 2200 | 660 | CRS+DOC+DPF+EGR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H140G3/G4 | 6.5 | TAA | 103 | 2200/2300 | 615 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H160G3/G4 | 6.5 | TAA | 118 | 2200 | 690 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H180G3/G4 | 6.5 | TAA | 132.5 | 2200/2300 | 800 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H200G3/G4 | 6.5 | TAA | 147 | 2200 | 860 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H220G3/G4 | 6.5 | TAA | 162 | 2200 | 950 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H240G3/G4 | 6.5 | TAA | 177 | 2200 | 960 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
7H | SC7H260G3/G4 | 6.5 | TAA | 191.5 | 2200 | 1000 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
سیستم سوخت رسانی | دارای دوام عالی و عمر کاری طولانی می باشد. مصرف سوخت 10 درصد پایین تر از محصولات مشابه است. موتورها استانداردهای آلایندگی خارج جاده ای چین III و چین IV و بالاتر را برآورده می کنند. | دارای دوام عالی و عمر کاری طولانی می باشد. مصرف سوخت 10 درصد پایین تر از محصولات مشابه است. موتورها استانداردهای آلایندگی خارج جاده ای چین III و چین IV و بالاتر را برآورده می کنند. |
روش هوا رسانی | توربوشارژر (انتخابی برای سوپرشارژ دو مرحله ای) با 4 والو در هر سیلندر بر اساس شرایط کاری، توان و گشتاور مورد نیاز انتخاب شده است. این کار باعث راندمان بالای ورود هوا شده و عملکرد توان را بهینه می نماید. طراحی های بهینه برای محفظه احتراق و نسبت eddy current هوا، راندمان احتراق را افزایش می دهد که موجب دانسیته بالای توان و پاسخ سریع گذرا می شود. ذخیره گشتاور معمولا حداقل 35 درصد می باشد. | توان بالا و پاسخ گذرای سریع موجب انطباق عالی با شرایط کاری می شود. دارای مصرف سوخت پایین و هزینه عملکرد کم است. |
مشخصات طراحی | بر اساس استانداردهای موتور کلاس یک بین المللی، موتور سری H با همکاری RICARDO با فشار ماکزیمم مجاز 180 بار طراحی گردید. این موتور از محفظه چرخدنده پشتی، بدنه سیلندر آلیاژی مستحکم، استراکچر بسته، صفحه دیافراگم بیرینگ اصلی و دیگر طراحی ها برای مینیمم کردن لرزش و صدا بهره می برد. | این موتور دارای اطمینان اثبات شده و پیشترفتهایی در تکنولوژی موتور می باشد. نویز تا 3dB به منظور ایجاد محیط رانندگی راحت کاهش داده شده است. با چیدمان راحت و قابل انعطاف، عملکرد دفع حرارت بسیار عالی است. |
مشخصات اطمینان | این موتور دارای ساختار بدنه سیلندر نوع قابی با استحکام بالا ، طراحی مدولار، کولر روغن موتور یکپارچه، پمپ آب و پمپ روغن می باشد. در طول مرحله تحقیق و توسعه، ما بیش از 20000 ساعت تستهای اطمینان و دوام و همچنین بیش از 1.000.000 کیلومتر تستهای جاده ای در سطح هموار و محیطهای خیلی گرم/سرد انجام دادیم. خطوط تولید و مونتاژ اتوماتیک توسط HELLER، KUKA، USON و دیگر سازندگان برتر جهانی سفارش سازی شده اند. سیستم کنترل کیفیت و MES (سیستم اجرای تولید) از Volkswagen به ما کمک می کند تا محصول با کیفیت و سازگاری خوب تولید کنیم. | این موتور دارای هزینه پایین نگهداری، انطباق صفحات عالی و دوام بالا با کمترین یا بدون خرابی است. |
قابلیت انطباق | با امکان انتخاب جابجایی 4.3L و 6.5L، سوخت موتور دیزل و گاز طبیعی، توان عملکرد موتور بین 90 تا 260PS متغیر می باشد. دمای استارت سرد بدون دستگاه گرمایش هوای ورودی -15℃ می باشد. بر اساس ساختار مونتاژ و شرایط کاری واقعی، توان را می توان بینه سازی و سفارش سازی کرد. قطعات محیطی (مانند فلایویل، مکان فلایویل، موتور، کمپرسور هوا و پمپ فرمان) گستره وسیعی از چیدمان را پوشش می دهند. انواع مختلف PTO و سینی روغن موجود هستند. | این موتور انتخابهای متعددی از سوختها و همچنین انطباق عالی با محیط با گستره وسیع توان ارائه می دهد. عملکرد توان و راندمان اقتصادی بطور همزمان بهینه شده اند. این موتور نیاز اغلب کاربردهای صنعتی را پپوشش می دهد. |
نگهداری | دسته پیستون دارای قابلیت دسترسی آسان جهت نگهداری می باشد. سیستم کنترل الکترونیک موجب عیب یابی هوشمند و در لحظه موتور می شود. متوسط مدت زمان بین دو تعمیر اساسی بیش از 15.000 ساعت است که 50 درصد بیشتر از دیگر محصولات مشابه می باشد. طراحی مکانیزم ولو های مقاوم به سایش موجب افزایش بازه زمانی تنظیم آزادی ولو به اندازه 100 درصد می گردد. | نگهداری آسان و ساده با خرابی کم یا بدون خرابی دارد. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn