موتور سری D یک منبع تامین توان ترجیحی برای تراکتورهای بزرگ و دیگر تجهیزات کشاورزی می باشد. این یک موتور پیشرفته با طراحی جدید و تکنولوژی پیشرفته می باشد که دارای اطمینان بالا، مصرف سوخت پایین و پاسخ گذرای سریع است. ضریب ذخیره گشتاور موتور بیشتر از 35 درصد در گستره توان 180 تا 360PCS است. بنابراین استانداردهای آلایندگی خارج جاده چین III و IV را برآورده می کند.
نمونه موتور سری D با همکاری SDEC و AVL (اتریش) بر اساس کیفیت سوخت محلی و رفتار مصرف کننده طراحی شد. SDEC در سال 2005 یک طراحی قوی انجام داد و به روز رسانی 4 سوپاپه را با همکاری انستیتو Southwest Research Institute (SwRI) آمریکا انجام داد. موتور سری D طبق استانداردهای موتور دیزل سنگین آمریکا به عنوان یک محصول دوست دار محیط زیست که نیازهای آلایندگی سختگیرانه ای را برآورده می کند، طراحی شد. موتورهای سری D بسیار مرسوم هستند و بیش از 1.500.000 عدد از آنها در حال کار می باشند.
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | هواگیری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم (N.m) | راه حل | سطح آلایندگی | |
kW | r/min | |||||||
8DK/9DF | SC8DK180G3/4 | 8.3 | TAA | 110.3 | 2200 | 750 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
8DK/9DF | SC8DK190 G3/4 | 8.3 | TAA | 118 | 2200 | 820 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
8DK/9DF | SC8DK200 G3/4 | 8.3 | TAA | 122 | 2200 | 860 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
8DK/9DF | SC8DK220 G3/4 | 8.3 | TAA | 132.5 | 2200 | 920 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK210 G3/4 | 8.8 | TAA | 132.5 | 2200 | 910 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK215 G3/4 | 8.8 | TAA | 136 | 2200 | 900 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK230 G3/4 | 8.8 | TAA | 147 | 2200 | 1000 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK240 G3/4 | 8.8 | TAA | 155 | 2200 | 1040 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK250 G3/4 | 8.8 | TAA | 162 | 2200 | 1110 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK260 G3/4 | 8.8 | TAA | 169.5 | 2200 | 1110 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK270 G3/4 | 8.8 | TAA | 177 | 2200 | 1150 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK/9DF | SC8DK280 G3/4 | 8.8 | TAA | 191.5 | 2200 | 1200 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC8DK280 G3/4 | 8.8 | TAA | 177 | 2200 | 1200 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC8DK290 G3/4 | 8.8 | TAA | 184 | 2200 | 1250 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC8DK300 G3/4 | 8.8 | TAA | 191 | 2200 | 1300 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC8DK320 G3/4 | 8.8 | TAA | 206 | 2200 | 1380 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC8DK340 G3/4 | 8.8 | TAA | 221 | 2200 | 1450 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC8DK360 G3/4 | 8.8 | TAA | 265 | 2200 | 1500 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | هواگیری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم (N.m) | راه حل | سطح آلایندگی | |
kW | r/min | |||||||
9DK | SC9DK220G3 | 8.8 | TAA | 162 | 2200 | 950 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK | SC9DK260G3 | 8.8 | TAA | 192 | 2200 | 1110 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DK | SC9DK270G3 | 8.8 | TAA | 200 | 200 2200 | 1150 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF220G4 | 8.8 | TAA | 162 | 2200 | 950 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF260G4 | 8.8 | TAA | 192 | 2200 | 1110 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF270G4 | 8.8 | TAA | 200 | 2200 | 1150 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF286G3/G4 | 8.8 | TAA | 210 | 2200 | 1200 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF290G3/G4 | 8.8 | TAA | 213 | 2200 | 1250 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF300G3/G4 | 8.8 | TAA | 220 | 2200 | 1300 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF320G3/G4 | 8.8 | TAA | 235 | 2200 | 1380 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF330G3/G4 | 8.8 | TAA | 243 | 2100/2200 | 1380 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF340G3/G4 | 8.8 | TAA | 250 | 2100/2200 | 1450 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
9DF | SC9DF360G3/G4 | 8.8 | TAA | 265 | 2200 | 1500 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
سیستم سوخت رسانی | با مصرف سوخت 10 تا 15 درصد پایین تر از محصولات مشابه، عمر موتور طولانی تر است. این موتور استانداردهای آلایندگی خارج جاده ای چین III و چین IV و بالاتر را برآورده می کنند. | با مصرف سوخت 10 تا 15 درصد پایین تر از محصولات مشابه، عمر موتور طولانی تر است. این موتور استانداردهای آلایندگی خارج جاده ای چین III و چین IV و بالاتر را برآورده می کنند. |
روش هوا گیری | محصولات با 2 یا 4 سوپاپ قابل انتخاب هستند. در کنار محفظه احتراق و نسبت پیچش هوا بهینه شده، توربوشارژر بر اساس شرایط کاری، توان و گشتاور مورد نیاز انتخاب شده است. این کار باعث افزایش راندمان ورود هوا و احتراق می شود. دانسیته توان بالا بوده و پاسخ سریع گذرا دارد. ذخیره گشتاور حداقل 35 درصد می باشد. | مصرف سوخت پایین بوده و هزینه عملکرد کم است. دارای توان بالا و پاسخ گذرای سریع و انطباق عالی با هر نوع شرایط کاری است. |
مشخصات طراحی | موتور با همکاری AVL و SwRI دارای کیفیت بالای قطعات می باشد که استانداردهای موتور دیزل سنگین آمریکای شمالی را پاس کرده است. این موتور با سر سیلندر و بدنه موتور مستحکم، استراکچر 4 سوپاپه و فشار ماکزیمم 180 بار طراحی شده است. کلیه قطعات موتور با نیازهای یک موتور 295 کیلو واتی تطابق دارند. قطعات موتور سری D به کمک طراحی یکپارچه آن 20 درصد کمتر از قطعات یک موتور دیزل معمولی است. دارای ساختار ساده تر و سایز کوچکتر از موتور دیزلهای با توان مشابه بازار می باشد. | انعطاف پذیر، با دوام و مطمئن با خرابی مینیمم است. |
مشخصات اطمینان | سری D بر اساس طراحی موتور دیزل 295kW دارای توان 180 تا 360PS می باشد. این موضوع میزان اطمینان و محدوده کاری موتور را نشان می دهد. ماشینکاری پیشرفته و خطوط مونتاژ بوسیله سیستم MES کنترل می شوند. سیستم مدیریت موتور ما با الهلم از Volkswagen موجب اطمینان از کیفیت پایدار محصول می شود. کلیه قطعات موتور و لوازم جانبی بوسیله برندهای مشهور جهانی تامین می شوند. موتور سری D به عنوان اولین انتخاب تراکتورهای بزرگ بیش از 10 سال است که به فروش می رسد. | این موتور به دلیل طراحی مهندسی بخشهای اصلی، مستحکم، با دوام و مطمئن است. |
انطباق پذیری | موتور سری D با جابجایی 8.3L و 8.8L، دو سوپاپ و چهار سوپاپ، منبع سوخت دیزل و گاز طبیعی بدون نیاز به تمهیدات استارت (مانند دستگاه گرمکن هوای ورودی) موجود است . موتور در دمای سرد 15℃ استارت می شود. بر اساس شرایط کاری مشتری، میزان بهینه و مقدار سفرش آن موجود می باشد. چیدمان مختلف فلایویل، محفظه فلایویل، موتور، کمپرسور هوا، پمپ فرمان و دیگر قطعات پیرامونی وجود دارند. سینی روغن و PTO در استراکچرهای مختلف و انواع متفاوت موجود هستند. | دارای انطباق عالی با محیط و قابلیت کاربرد برای گستره وسیعی از کاربردها می باشد. موتور سری D از لحاظ عملکرد توان و مصرف بهینه سوخت، عالی است. |
نگهداری | این موتور با استفاده از سیستم کنترل الکترونیک می تواند عیب یابی هوشمند و در لحظه انجام دهد. در حال حاضر بیش از 1.500.000 عدد از این موتور در حال استفاده است. خدمات شامل نگهداری وابسته ملی و تعداد گسترده قطعات یدکی می باشد. | دارای هزینه های نگهداری کم می باشد. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn