
موتور دیزلی SDEC D برای ماشین آلات ساخت و ساز دارای قابلیت اطمینان بالا و مصرف سوخت پایین است و موتور جدیدی است که دارای فن آوری پیشرفته است و یکی از محبوب ترین موتورهای موتور در بازار داخلی است. حداکثر مقدار گشتاور آن تا 40 درصد و توان قدرت بین 105 کیلووات تا 275 کیلووات است، و با رعایت مقررات صدور گواهینامه خارج از جاده چین III ساخته شده است.
موتور نمونه اولیه سری D با همکاری شرکت اتریشی AVL بنا بر کیفیت روغن چین و عادات کاربرد کاربر طراحی شده است . در سال 2005 . ، SDEC با موسسه تحقیقاتی جنوب غربی آمریکا (SwRI) برای بهبود طراحی تقویت شده و ارتقاء سیستم چهار سوپاپه همکاری کردند.و طراحی آن بر اساس استاندردهای موتور دیزلی سنگین امریکایی انجام شده است و به واسطه سازگاری با محیط زیست، استانداردهای انتشار آلاینده رعایت گردیده است. این سری موتور ها بیشتر از 20 سال است به فروش می رسد و در حال حاضر بیش از 1 میلیون مجموعه در گردش میباشد .
دیزل | موتور | جابجایی (L) | خنک کاریn | توان نامی | گشتاورماکزیمم | راه حل | سطح انتشار آلاینده | ||
kW | r/min | N.m | r/min | ||||||
8D | SC8D143 | 8.3 | TA | 105 | 1900 | 750 | 1300 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D160 | 8.3 | TA | 118 | 2000 | 680 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D160.1 | 8.3 | TA | 118 | 1800 | 750 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D170 | 8.3 | TA | 125 | 2200 | 730 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D170.1 | 8.3 | TA | 125 | 2000 | 750 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D175 | 8.3 | TA | 128 | 2200 | 750 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D175.1 | 8.3 | TA | 128 | 2000 | 750 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D175.2 | 8.3 | TA | 128 | 1800 | 820 | 1300 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D185 | 8.3 | TA | 136 | 2200 | 760 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D185.1 | 8.3 | TA | 136 | 2000 | 840 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D185.2 | 8.3 | TA | 136 | 1800 | 870 | 1300 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D190 | 8.3 | TA | 140 | 2200 | 820 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D190.1 | 8.3 | TA | 140 | 2000 | 880 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D190.2 | 8.3 | TA | 140 | 1800 | 980 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D200 | 8.3 | TA | 147 | 2200 | 860 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D200.1 | 8.3 | TA | 147 | 2000 | 920 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
8D | SC8D220 | 8.3 | TA | 162 | 2200 | 920 | 1400 | CRS\EGR | چین III |
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاورماکزیمم | راه حل | سطح انتشار آلاینده | |||||
kW | r/min | N.m | r/min | |||||||||
9D | SC9D160 | 8.8 | TA | 115 | 1800 | 800 | 1300 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D190 | 8.8 | TA | 140 | 1900 | 920 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D200 | 8.8 | TA | 147 | 2200 | 860 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D210 | 8.8 | TA | 155 | 2200 | 910 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D220 | 8.8/9.3L | TA | 162 | 2200 | 950 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D220.1 | 8.8 | TA | 162 | 2000 | 980 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D230 | 8.8 | TA | 170 | 2200 | 1000 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D240 | 8.8 | TA | 177 | 2200 | 1040 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D240.2 | 8.8 | TA | 177 | 2000 | 1100 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D250 | 8.8 | TA | 184 | 2200 | 1110 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D250.1 | 8.8 | TA | 184 | 2050 | 1110 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D260 | 8.8 | TA | 192 | 2200 | 1110 | 1400 | CRS\EGR | چین III | |||
9D | SC9D270.1 | 8.8 | TA | 200 | 2200 | 1150 | 1400 | CRS | چین III | |||
9D | SC9D270 | 8.8 | TA | 200 | 1800 | 1250 | 1300 | CRS | چین III | |||
9D | SC9D280 | 8.8 | TA | 206 | 2200 | 1200 | 1400 | CRS | چین III | |||
9D | * SC9DF280 | 8.8 | TA | 213 | 2200 | 1200 | 1400 | CRS | چین III | |||
9D | * SC9DF300 | 8.8 | TA | 220 | 2200 | 1300 | 1400 | CRS | چین III | |||
9D | * SC9DF320 | 8.8 | TA | 235 | 2200 | 1380 | 1400 | CRS | چین III | |||
9D | * SC9DF340 | 8.8 | TA | 250 | 2200 | 1450 | 1400 | CRS | چین III |
موتور گاز طبیعی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | |
kW | r/min | N*m | ||||
9DT | SC9DT200 | 8.8 | TA | 148 | 2100 | 700 |
9DT | SC9DT220 | 8.8 | TA | 162 | 2200 | 930 |
9DT | SC9DT230 | 8.8 | TA | 170 | 2000 | 930 |
9DT | SC9DT250 | 8.8 | TA | 184 | 2200 | 960 |
9DT | SC9DT280 | 8.8 | TA | 170 | 2000 | 930 |
9DT | SC9DT280 | 8.8 | TA | 206 | 2100 | 1112 |
9DT | SC9DT280.1 | 8.8 | TA | 206 | 2100 | 1200 |
دهانه x کورس(میلی متر) | محصولات با * دارای 4 سوپاپ هستند. | خنک کاری | نوع | نسبت تراکم | راه حل |
8D 114x135 9D 114x144611652x144 90T 114x144 | TA توربو شارژ شده و دارای خنک کننده میانی | 8D/9D/9DT خطی، شش سیلندر | 8D/9D 18: 1 9DT 11: 1 | CRS به طور الکترونیکی مسیر EGR پمپ مکانیکی را کنترل می کندEGR+خارجی الکترومغناطیسی پیش اختلاط را کنترل می کند. |
سری D | ویژگی های فنی | ارزش برای مشتری |
سیستم سوخت | 1. طراحی کنترل مشترک با کنترل الکترونیکی: از سیستم کنترل الکترونیکی نسل سوم ژاپنی Denso با حداکثر فشار تزریق 1800bar و انژکتور سوخت DLC با فن آوری ثبت شده Denso استفاده می کند. 2. کاهش خوردگی کچلی و سایش انژکتور سوخت: این موضوع باعث چندین تزریق طی مراحل متوالی می شود تا اتمیزاسیون و احتراق کامل را تضمین کند. 3. پمپ مکانیکی: پمپ مکانیکی با کیفیت بالا + EGR خارجی. | 1. مصرف سوخت 10 تا 15 درصد کاهش می یابد، بنابراین عمر مفید افزایش می یابد. 2. دارای تطابق با استاندارد انتشار آلاینده غیر جاده ای III و بالاتر می باشد. |
سیستم گاز | 1. موتور از حالت تزریق گاز تک نقطه ای و دو استراتژی کنترل استفاده می کند: احتراق ضعیف و احتراق مخلوط (احتراق ضعیف+احتراق معادل). 2. کنترل کننده (ECU)، سنسور، گشتاور الکترونیکی، سوزن جرقه زنی، شمع جرقه و سایر اجزای اصلی، از مارک های شناخته شده بین المللی می باشند. | این سیستم اثبات شده و قابل اعتماد است. |
روش آسپیراسیون | با استفاده از محصولات 2 و 4 سوپاپه، طرح های بهینه اتاق احتراق و مسیر هوای پیچشی، توربو شارژر با توجه به شرایط کاری مختلف، قدرت و گشتاور انتخاب می شود. راندمان مصرف هوا بالاتر باعث افزایش راندمان احتراق می شود. این دارای تراکم قدرت بالا، حداکثر ذخیره گشتاور 40٪ و پاسخ سریع بار گذرا است. | 1. با مصرف سوخت کم، هزینه عملیات کم نیز کم میشود. 2. دارای پاسخ سریع بار گذرا، توان بالا و سازگاری عالی با شرایط کاری است. |
ویژگی های طراحی | 1. با همکاری AVL و SwRI، این محصول مطابق با استانداردهای موتورهای دیزلی سنگین آمریکای شمالی ساخته شده است. با یک سر سیلندر و بلوک موتور با استحکام بالا ، ساختار 4 شیر و فشار حداکثر 180bar، تمام قطعات در 295kW طراحی می شوند. 2. با استفاده از یک طراحی یکپارچه، قطعات 20٪ کمتر از موتورهای دیزلی معمول هستند و دارای ساختار ساده و کوچکتر در مقایسه با موتور قدرت مشابه می باشند. | 1. این موتور دارای قابلیت اطمینان بالا و بدون خرابی است. 2. طرح کلی انعطاف پذیر است. |
ویژگی های قابلیت اطمینان | 1. به عنوان یک موتور دیزلی سنگین 295kW طراحی شده است و دارای حاشیه اطمینان بالا است. فرآیند تولید با بهره گیری از با ماشینکاری و خطوط مونتاژ پیشرفته، توسط سیستم MES کنترل می شود. 2. با مرجع قرار دادن گارانتی سیستم SPS سیستم های تولید فولکس واگن آلمان، موتور دارای یک سازگاری عالی است. 3. با استفاده از لوازم جانبی درجه یک بین المللی ثابت شده و قابل اعتماد، این موتور بیش از 20 سال انتخاب محبوب بوده و قدرت مطلوب برای ماشین آلات ساخت و ساز است. | این موتور پیشرفته، قابل اعتماد و با کارایی بالا است. |
مطابقت پذیری | 1. با جابجایی قابل انتخاب 8.3L و 8.8L، انتخاب 2 و 4 سوپاپ و انتخاب سوخت دیزل یا گاز طبیعی ، توان از 105kW تا 275kW متغیر است. 2. بدون دستگاه گرم کننده هوای ورودی، درجه حرارت کار سرد موتور -15 ℃ می باشد. 3. با توجه به پیکربندی مجموعه و شرایط عملیاتی واقعی، در موتور و مجموعه آن تلفیق بهینه سازی و نیاز مشتری انجام شده است. 4. تنظیمات مختلف برای فلایویل، محل قرارگیری فلایویل، موتور، کمپرسور هوا و پمپ فرمان دهنده امکان پذیر است. همچنین برای ساخت PT0 و سینی روغن نیز ساختار و انواع مختلف وجود دارد. | 1. این موتور دارای کاربردهای وسیع بوده و سازگاری خوبی با محیط زیست دارد. 2. دارای بهترین عملکرد توان و صرفه اقتصادی است. |
نگهداری | 1. موتور مجهز به کنترل الکترونیکی، قابلیت تشخیص هوشمند در لحظه دارد. 2. با بیش از 1 میلیون مجموعه در گردش، شبکه تعمیر و نگهداری و ارائه قطعات یدکی در سراسر چین پخش شده اند. | هزینه نگهداری کم است. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn