موتور سری E دارای اطمینان بالا، پاسخ شتاب سریع و توان قوی می باشد. گشتاور بالای آن در سرعتهای پایین و مصرف سوخت کم در مقایسه با محصولات با توان مشابه بسیار قابل توجه هستند. ضریب ذخیره گشتاور بیش از 35 درصد و گستره توان 286-480PS می باشد. سری E با استانداردهای خارج جاده چین III و چین IV تطابق دارد که انتخاب ایده آلی برای تراکتورهای مرتفع و سنگین و دیگر ماشین آلات کشاورزی می باشد.
موتور دیزل E با همکاری SDEC و AVL (اتریش) طراحی شده است. این موتور یک پلتفرم موتور 4 سوپاپه جدید مطابق با استانداردهای تولید SAIC MOTOR است. موتور سری E دارای اطمینان بالا، راندمان بالا و مصرف سوخت کم می باشد که نیازهای خودروهای تجاری سنگین، ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات کشاورزی سنگین را برآورده می نماید.
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | هواگیری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم (N.m) | راه حل | سطح آلایندگی | |
kW | r/min | |||||||
10E | SC10E286G3/G4 | 10.4 | TAA | 210 | 2200 | 1300 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
10E | SC10E300G3/G4 | 10.4 | TAA | 221 | 2200 | 1350 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
10E | SC10E320G3/G4 | 10.4 | TAA | 235.5 | 2200 | 1500 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
10E | SC10E340G3/G4 | 10.4 | TAA | 250 | 2200 | 1600 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
10E | SC10E360G3/G4 | 10.4 | TAA | 265 | 2100 | 1700 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
10E | SC10E380G3/G4 | 10.4 | TAA | 280 | 2200 | 1900 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E380G3/G4 | 11.8 | TAA | 280 | 2000 | 1800 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E400G3/G4 | 11.8 | TAA | 295 | 1900 | 1950 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E420G3/G4 | 11.8 | TAA | 309 | 2000 | 2000 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E430G3/G4 | 11.8 | TAA | 317 | 1900 | 2050 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E440G3/G4 | 11.8 | TAA | 324 | 2000 | 2200 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E460G3/G4 | 11.8 | TAA | 339 | 1900 | 2200 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
12E | SC12E480G3/G4 | 11.8 | TAA | 353 | 1900 | 2200 | CRS+DOC+DPF+SCR | چین Ⅲ, چین Ⅳ |
سیستم سوخت رسانی | سیستم ریلی معمول پر فشار Bosch موجب ایجاد تزریق چندگانه، اتمیزاسیون سوخت عالی و توزیع یکنواخت سوخت جهت بهبود احتراق می شود. | این موتور مصرف سوخت را 10 تا 15 درصد نسبت به محصولات مشابه کاهش می دهد. دارای استانداردهای آلایندگی خارج جاده ای چین III و IV و بالاتر می باشد. |
روش هوادهی | توبوشارژر دود خروجی بر اساس طراحی 4 سوپاپ در هر سیلندر و مسیر هوای موازی، به خوبی با شرایط کاری تطابق دارد. این موضوع باعث بهبود راندمان ورود هوا می شود. ذخیره گشتاور 35 درصد و بیشتر می باشد. | دارای توان قوی و پاسخ عالی در سرعتهای پایین موتور می باشد. |
مشخصات طراحی | SDEC با همکاری AVL و استفاده از Benz DD13 به عنوان موتور نمونه به طراحی سری E با فشار ماکزیمم 190 بار پرداخته است. این موتور دارای میل بادامک بالایی، بدنه موتور مستحکم و جعبه دنده پشتی می باشد. در حین مراحل طراحی، کاهش نویز و لرزش اولین محدوده مورد توجه می باشد. روغن بواسطه پمپ روغن با جابجایی متغیر خود تنظیم، فیلتر روغن یکپارچه و مدولهای کولر روغن، برای عمر طولانی دو بار فیلتر می شود. | دارای دوام بالا، راحتی کاربر، نویز و لرزش کم است. هزینه عملکرد پایینی دادرد. |
مشخصات اطمینان | خط تولید پیشرفته بوسیله MAG ایجاد و توسط یک سیستم MES کنترل می شود. موتورها بر اساس سیستم کنترل کیفیت Volkswagen با سازگاری و کیفیت تولید می شوند. در حین مراحل تحقیق و توسعه، بیش از 20,000h تست محصول برای اطمینان و دوام و بیش از 1,500,000km تست جاده ای تحت شرایط مختلف کاری تکمیل شده است. | این موتور دارای کیفیت بالا با خرابی حداقل می باشد. |
انطباق پذیری | این موتور دارای انتخاب جابجایی 10L، 12L و سوخت دیزل و گاز طبیعی می باشد. گستره توان 286-480PS را پوشش می دهد. موتور بدون دستگاه گرمکن هوای ورودی در دمای سرد -15℃. استارت می شود. بر اساس شرایط کاری مشخص، توان بهینه و سفارشی به دست آمده است. قطعات جانبی مانند فلایویل، محفظه فلایویل، موتور، کمپرسور هوا و پمپ فرمان با چیدمان مختلف ارائه شده اند. استراکچرها و انواع مختلف PTO و سینی روغن موجود می باشند. | این موتور انتخاب وسیعی از منابع سوخت و گستره وسیعی از توان را ارائه می نماید. انطباق با محیط عالی، آنرا برای کاربردهای مختلف ایده آل نموده است. سفارش سازی برای برآورده کردن نیاز مشتریان ممکن است. |
نگهداری | فاصله زمانی تعویض روغن تا 80,000km می باشد. نیازی به تنظیم فاصله هوایی سوپاپها در 80,000-100,000km نمی باشد. میله پیستون موجب دسترسی آسان برای تعمیر بدون اثر مخرب بر روی قطعات می شود. باس CAN برای کنترل موتور استفاده می شود. | این موتور با دوام و مطمئن با هزینه های کم نگهداری است |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn