
موتور دیزلی سری SD با توجه به حجم کوچک و قدرت قوی، مصرف سوخت کم و گشتاور زیاد در سرعت های پایین، در بازار اتوبوس بین شهری محبوب است. ما دو مدل را با 4.3 و 6.5 لیتر عرضه می کنیم که قدرت آن 120 تا 280 Ps است. این انتخاب قدرت ایده آل برای نسل جدید اتوبوسهای بین شهری سازگار با محیط زیست و اتوبوسهای بین شهری جدید است و با الزامات استانداردهای انتشار آلاینده چینی IV و V ساز گار را رعایت می کند.
موتور سری H به طور مشترک با شرکت انگلیسی RICARDO با ارجاع به تکنولوژی بین المللی موتور پیشرفته و با استفاده از فرآیند توسعه GPDP، طراحی شده است. این موتور نسل جدید با چهار سوپاپ و وزن سبک است که تحت استانداردهای تولید SAIC MOTOR تولید می شود. قابلیت اطمینان و صرفه اقتصادی آن از سطوح کلاس اول هستند.
موتور دیزل | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | سطح انتشار آلاینده | |||
kW | ps | r/min | N.m | r/min | |||||
4H | SC4H120 | 4.3 | TA | 88 | 120 | 2300 | 400 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
4H | SC4H140 | 4.3 | TA | 105 | 143 | 2300 | 550 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
4H | SC4H140 | 4.3 | TA | 105 | 143 | 2500 | 420 | 1200~1600 | چین IV |
4H | SC4H160 | 4.3 | TA | 118 | 160 | 2500 | 500 | 1200~1600 | چین IV |
4H | SC4H170 | 4.3 | TA | 125 | 170 | 2300 | 600 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
4H | SC4H180 | 4.3 | TA | 132 | 180 | 2300 | 660 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
7H | SC7H180 | 6.5 | TA | 132 | 180 | 2300 | 660 | 1200~1600 | چین V |
7H | SC7H200 | 6.5 | TA | 147 | 200 | 2300 | 750 | 1200~1600 | چین IV |
7H | SC7H215 | 6.5 | TA | 158 | 215 | 2200 | 900 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
7H | SC7H220 | 6.5 | TA | 162 | 220 | 2500 | 800 | 1200~1600 | چین IV |
7H | SC7H230 | 6.5 | TA | 170 | 231 | 2300 | 900 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
7H | SC7H245 | 6.5 | TA | 180 | 245 | 2300 | 960 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
7H | SC7H260 | 6.5 | TA | 192 | 261 | 2300 | 1000 | 1200~1600 | چین IV, چین V |
موتور گاز طبیعی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | سطح انتشار آلاینده | |||
kW | ps | r/min | N.m | r/min | |||||
4HT | SC4HT140 | 4.3 | TA | 103 | 140 | 2300 | 525 | 1400~1600 | چین V |
4HT | SC4HT150 | 4.3 | TA | 110 | 150 | 2300 | 555 | 1400 ~1600 | چین V |
4HT | SC4HT160 | 4.3 | TA | 118 | 160 | 2300 | 590 | 1400 ~1600 | چین V |
4HT | SC4HT170 | 4.3 | TA | 125 | 170 | 2300 | 615 | 1400~1600 | چین V |
7HT | SC7HT140 | 6.5 | NA | 103 | 140 | 2500 | 440 | 1200~1600 | چین V |
7HT | SC7HT150 | 6.5 | NA | 110 | 150 | 2500 | 460 | 1200~1600 | چین V |
7HT | SC7HT160 | 6.5 | NA | 118 | 160 | 2500 | 480 | 1200~1600 | چین V |
7HT | SC7HT170.1 | 6.5 | NA | 125 | 170 | 2500 | 510 | 1200-1600 | چین V |
7HT | SC7HT170 | 6.5 | TA | 125 | 170 | 2300 | 610 | 1400~1600 | چین V |
7HT | SC7HT190 | 6.5 | TA | 140 | 190 | 2300 | 680 | 1400~1600 | چین V |
7HT | SC7HT210 | 6.5 | TA | 156 | 212 | 2300 | 750 | 1400-1600 | چین V |
7HT | SC7HT230 | 6.5 | TA | 170 | 231 | 2300 | 820 | 1400-1600 | چین V |
سری H | مزایای فنی و ویژگی ها | ارزش برای مشتری |
سیستم سوخت | سیستم کنترل نسل سوم نسل HP3 توسط Denso برای استفاده در سری H سفارشی شده است و دارای فشار تزریق 1800bar است. از تزریق سوخت 7 سیلندر از Denso استفاده می کند. تزریق دقیق کنترل شده و تزریق سوخت عمودی و مرکزی باعث احتراق یکنواخت و کامل می شود. این موتور با استانداردهای انتشار آلاینده چین IV و چین V مطابقت دارد. | این موتور قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی دارد. مصرف سوخت آن 10 درصد پایین تر از محصولات مشابه است. |
سیستم گاز | Tکنترل الکترونیکی توسط ECU، سنسور گشتاور الکترونیکی، کویل جرقه زنی و دیگر اجزای کلیدی همه از مارک های شناخته شده بین المللی اند.با توجه به بازارهای مختلف موجود قابل استفاده، 4HT از یک سیستم کنترل BOSCH استفاده می کند و 7HT از یک سیستم کنترل WOODWARD استفاده می کند و مطابق با استانداردهای انتشار آلاینده چین V است. | این سیستم ثابت شده و قابل اعتماد با یک صرفه اقتصادی عالی است. |
روش خنک کاری | از چهار سوپاپ در هر سیلندر، توربوشارژر (اختیاری برای سوپرشارژر دو مرحله ای) و اینترکولر به منظور دستیابی به کارایی مصرف هوا بالاتر و رسیدن به عملکرد قدرت و صرفه اقتصادی بهینه، استفاده می شود. طرح های بهینه شده اتاق احتراق و نسبت هوا به سوخت باعث بهبود کارایی احتراق می شود. با تراکم قدرت بالا و پاسخ بار گذرای عالی، حداکثر بار گشتاور به 36٪ و حداکثر گشتاور 1160N.m است که 20٪ بالاتر از سایر محصولات مشابه است. | با قدرت قوی، سازگاری قوی با شرایط مختلف کاری وجود دارد. با مصرف سوخت کم، هزینه عملیات کم است. |
ویژگی های طراحی | با توجه به استانداردهای موتور درجه یک بین المللی و با استفاده از فرایند توسعه GPDP، این سری موتور با شرکت بریتانیایی HRICARDO با فشار حداکثر مجاز 180bar طراحی شده است. این موتور از یک دنده عقب، بلوک سیلندر آلیاژ مستحکم، ساختار قاب بسته، صفحه دیافراگم اصلی و دیگر طرح ها برای کاهش لرزش و سرو صدا استفاده می کند. ابعاد آن 77 تا 140 میلیمتر کوتاهتر از محصولات مشابه است. | ماهیت و قابلیت اطمینان پیشرفته تضمین شده است. سر و صدا 3dB کاهش می یابد تا رانندگی راحت را تضمین کند. با یک جانمایی مناسب و انعطاف پذیر، عملکرد تخلیه حرارتی عالی است. |
ویژگی های قابلیت اطمینان | از یک ساختار بلوک سیلندر قوی، طراحی مدولار و یک موتور خنک کننده روغن موتور، پمپ و پمپ روغن استفاده می کند. در طول مراحل تحقیق و توسعه، آزمایشهای بیش از 2,000h ساعت برای بررسی قابلیت اطمینان و دوام قاب و تست جاده بیش از 1 میلیون کیلومتر انجام شد تا عملیات آزمایش در مناطق مختلف جغرافیایی بسیار گرم / سرد انجام شود. خطوط تولید و مونتاژ اتوماتیک سری H توسط HELLER، KUKA، US0N و سایر تولید کنندگان تجهیزات بین المللی استفاده می شوند و توسط سیستم MES کنترل می شوند. با توجه به تضمین سیستم SPS از استانداردهای تولید فولکس واگن آلمان، محصول دارای یک هماهنگی عالی و قابلیت اطمینان بالا است. | هزینه تعمیر و نگهداری کاهش می یابد، با سازگاری عالی فلات و بدون هیچ خرابی. |
مطابقت پذیری | با جابجایی اختیاری 4.3 لیتر و 6.5 لیتر و انتخاب سوخت دیزل یا گاز طبیعی، توان عملیاتی 60 تا 162 کیلو وات است. بدون دستگاه گرم کننده هوا کمکی، درجه حرارت استارت سرد -15 ℃ می باشد. موتور و مجموعه برای تلفیق بهینه سازی و سفارشی سازی بر اساس پیکربندی مجموعه و شرایط عملیاتی مرتبط، طراحی می شوند. تنظیمات مختلفی برای فلایویل، محل قرار گیری فلایویل، موتور، کمپرسور هوا، پمپ فرمان و سایر قسمت های محیطی برای مشتریان وجود دارد. همچنین انواع و ساختارهای مختلف برای PT0 و سینی روغن وجود دارد. | سوخت دارای انتخاب متنوع با محدوده قدرت گسترده است. سازگاری با محیط زیست عالی است. عملکرد قدرت و صرف اقتصادی به طور همزمان بهینه می شود. این نیازهای مختلف کاربرد را رعایت می کند. |
نگهداری | یک جانمایی اتوبوس CAN می تواند تشخیص هوشمندانه و در لحظه واقعی را باعث شود. با یک میله اتصال ترک، دسترسی برای تعمیر و نگهداری آسان است. سیستم کنترل الکترونیکی، تشخیص هوشمند در لحظه را امکان پذیر می کند. متوسط بازه زمانی تعمیرات اساسی بیش از 15000 ساعت است که بیش از 50٪ طولانی تر از سایر محصولات مشابه است. | هزینه نگهداری با کاهش مدت توقف، بسیار کاهش میابد. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn