
موتور سری SD دارای ویژگی ایمنی، قابلیت اطمینان، پاسخ شتاب خوب و قدرت قوی است. در مقایسه با محصولات مشابه با همان قدرت، گشتاور بالا، حتی در سرعت های پایین و مصرف سوخت کم است. ما دو مدل موتور را با 10.4 و 11.8 لیتر عرضه می کنیم که با برد قدرت 290-480 Ps است. این مجموعه موتور با استانداردهای انتشار آلاینده چینی IV و V مطابقت دارد و انتخاب ایده آل برای کامیون های ماموریت سنگین و کامیون های کمپرسی معدنی است.
موتور کامیون SDEC E با مشارکت با شرکت اتریش AVl طراحی و با استفاده از مدل های موتور تجاری تجاری بین المللی و مفاهیم طراحی موتور پیشرفته طراحی شده است. این طراحی شده است که بسیار قابل اعتماد و بسیار کارآمد با مصرف سوخت کم در کامیون های سنگین باشد. پلت فرم قدرت آن تحت استانداردهای موتور SAIC تولید و ساخته شده است.
موتور دیزلی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | سطح انتشار آلاینده | |||
kW | ps | r/min | N.m | r/min | |||||
10E | SC10E290 | 10.4 | TA | 213 | 290 | 1900 | 1300 | 1300 | چین IV, چین V |
10E | SC10E310 | 10.4 | TA | 228 | 310 | 1900 | 1450 | 1300 | چین IV, چین V |
10E | SC10E320 | 10.4 | TA | 235 | 320 | 1900 | 1500 | 1300 | چین IV, چین V |
10E | SC10E340 | 10.4 | TA | 251 | 341 | 1900 | 1S50 | 1300 | چین IV, چین V |
10E | SC10E360 | 10.4 | TA | 265 | 360 | 1900 | 1700 | 1300 | چین IV, چین V |
10E | SC10E380 | 10.4 | TA | 279 | 379 | 1900 | 1800 | 1300 | چین IV, چین V |
10E | SC10E400 | 10.4 | TA | 294 | 400 | 1900 | 1950 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E350 | 11.8 | TA | 258 | 351 | 1900 | 1600 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E385 | 11.8 | TA | 283 | 385 | 1900 | 1800 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E400 | 11.8 | TA | 294 | 400 | 1900 | 1950 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E420 | 11.8 | TA | 309 | 420 | 1900 | 2000 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E440 | 11.8 | TA | 323 | 439 | 1900 | 2100 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E460 | 11.8 | TA | 338 | 460 | 1900 | 2200 | 1300 | چین IV, چین V |
12E | SC12E480 | 11.8 | TA | 353 | 480 | 1900 | 2200 | 1300 | چین IV, چین V |
موتور گاز طبیعی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | سطخ انتشار آلاینده | |||
kW | ps | r/min | N.m | r/min | |||||
10ET | SC10ET310 | 10.4 | TA | 228 | 310 | 1900 | 1350 | 1100~1300 | چین V |
10ET | SC10ET330 | 10.4 | TA | 243 | 330 | 1900 | 1450 | 1100~1300 | چین V |
10ET | SC10ET350 | 10.4 | TA | 257 | 350 | 1900 | 1550 | 1100~1300 | چین V |
12ET | SC12ET350 | 11.8 | TA | 257 | 350 | 1900 | 1550 | 1100~1300 | چین V |
12ET | SC12ET370 | 11.8 | TA | 272 | 370 | 1900 | 1650 | 1100~1300 | چین V |
12ET | SC12ET390 | 11.8 | TA | 287 | 390 | 1900 | 1750 | 1100~1300 | چین V |
سری E | مزایای فنی و ویژگی ها | ارزش برای مشتری |
سیستم سوخت | با استفاده Denso سیستم کنترل مشترک مسیر با کنترل الکترونیکی، فشار تزریق 1800 بار است. با تزریق چندگانه، اتمیزه کردن یکنواخت و توزیع مناسب، سوخت دیزل به طور کامل سوزانده می شود، و استانداردهای انتشار آلاینده چینی IV و V را رعایت می کند. | مصرف سوخت آن بیش از 10 درصد پایین تر از محصولات مشابه است. |
سیستم گاز | این سیستم با استفاده از پیشرفته و قابل اطمینان OH2.0 سیستم کنترل گاز الکترونیکی از WOODWARD و فن آوری احتراق ضعیف استفاده می کند. نسبت سوخت هوا به دقت کنترل می شود تا اطمینان حاصل شود که مصرف سوخت کم، با رعایت استانداردهای انتشار چین V مطابقت داشته باشد. | این یک سیستم پیشرفته قابل اعتماد و اقتصادیخوب میباشد. |
خنک کاری | با طراحی 4 سوپاپ در هر سیلندر و راه هوایی موازی، همراه با توربو شارژر و اینترکولر اگزوز با راندمان بالا، که با توجه به شرایط کاری متفاوت مطابقت دارد، بازده بالاتری از مصرف هوا به دست می آید. گشتاور به 38٪ می رسد. گشتاور در 800 دور در دقیقه 1600 نیوتن متر و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر است و پاسخ سریع بار گذرا در سرعت کم است. | مصرف سوخت کم است ودارای قدرت قوی است. |
ویژگی های طراحی | با بنز DD13 به عنوان یک نمونه اولیه، موتور به طور مشترک با AVL اتریش طراحی شده است و فشار پیک 190bar است. از سرسیلندر بالایی، بلوک سیلندر با مقاومت بالا در محل کار، ساختار محفظه دنده عقب، طرح های کاهش نویز و ارتعاش استفاده می کند. با استفاده از پمپ روغن موتور متغیر خود تنظیم و ماژول خنک کننده و فیلتر یکپارچه روغن، روغن برای افزایش عمر مفید آن دو بار فیلتر شده است. | طراحی قابل اعتماد است لرزش کم است و سروصدا با 3 dB کاهش می یابد تا عملیات راحت انجام شود. هزینه عملیات هم کم است. |
قابلیت اطمینان | با استفاده از خطوط تولید اتوماتیک ایجاد شده توسط MAG و دیگر مارک های بین المللی کلاس اول، با استفاده از سیستم MES کنترل می شود. با توجه به تضمین سیستم SPS سیستم تولید آلمانی فولکس واگن، سازگاری محصول بهتر است. این محصول تحت فرآیند تحقیق و توسعه محصول GPDP توسعه داده شده است. در طول فرآیند تحقیق و توسعه، بیش از 20000 ساعت آزمایش پایایی و دوام و بیش از 1.5 میلیون تست ویژه و تایید انواع مختلف و شرایط کاری تکمیل شد. | این موتور دارای کیفیت عالی و زمان و سرعت بالا میباشد. |
مطابقت پذیری | با جابجایی اختیاری 10.4L و 11.8L، و موتور اختیاری دیزل و گاز طبیعی، قدرت 213-353kW را پوشش می دهد. بدون یک دستگاه کمکی برای گرم کردن هوای ورودی، دمای استارت سرد از -15 ℃ می باشد . بر اساس پیکربندی مجموعه و شرایط عملیاتی واقعی، موتور و مجموعه آن تلفیق بهینه سازی و سفارشی را انجام می دهند. این موتور دارای گزینه های اختیاری مختلف از جمله درایو کمپرسور مستقل تهویه مطبوع، طرفداران مختلف درایو، مشخصات موتورهای مختلف ، پمپ کمپرسور یک سیلندر یا دو سیلندر ، ترمز داخل سیلندر، انواع چرخ های فلزی و موقعیت های مختلف سوخت گیری می باشد. | سوخت دارای گزینه های گوناگون است و قدرت پوشش گسترده ای دارد. این محصول دارای سازگاری زیست محیطی خوب است. این می تواند تقاضای تنوع و سفارشی سازی کاربران را برآورده کند. |
تعمیر و نگهداری | فاصله بین تخلیه روغن موتور تا 80000 کیلومتر، بدون تنظیم سوپاپ در فاصله 8000-100000 کیلومتر است. با اتصال میله ترک، دسترسی به تعمیر و نگهداری خوب است و سایش قطعات کمتر است. | هزینه تعمیر و نگهداری با افزایش زمان کاری کاهش می یابد. مناسب برای تعمیر و نگهداری است. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn