
موتور کامیون SDEC در بازار خودرو های تجاری به دلیل حجم کوچک و قدرت قوی آن، و همچنین مزایای استفاده از سوخت پایین، پوشش قدرت گسترده و گشتاور بزرگ در سرعت کم محبوب است. این مدل با دو موتور مدل 4.3 و 6.5L عرضه می شود که قدرت آن 120 تا 280 Ps می باشد. این موتور دارای استاندارد های آلاینده چین IV و چین V می باشد و این انتخاب برای نسل جدیدی از کامیون های با ماموریت سبک و خودرو های مخصوص می باشد.
موتور سری H با همکاری شرکت انگلیسی RICARDO، با استفاده از فن آوری های پیشرفته در موتورها و ویژگی های بازار چین، طراحی شده است. این نسل جدید، موتور 4 سیلندر و سبک وزن است که از فرایندهای توسعه GPDP استفاده می کند و با استفاده از استانداردهای تولید موتور SAIC ساخته می شود. قابلیت اطمینان بالا و صرفه اقتصادی آن کلاس اول در سطوح مختلف است.
موتور دیزلی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | سطح انتشار آلاینده | |||
kW | ps | r/min | N.m | r/min | |||||
4H | SC4H120 | 4.3 | TA | 89 | 121 | 2300 | 400 | 1900 | چین IV, چین V |
4H | SC4H140 | 4.3 | TA | 103 | 140 | 2300 | 550 | 1700 | چین IV, چین V |
4H | SC4H160 | 4.3 | TA | 118 | 160 | 2500 | 500 | 1900 | چین IV, چین V |
4H | SC4H170 | 4.3 | TA | 125 | 170 | 2300 | 600 | 1900 | چین IV, چین V |
4H | SC4H180 | 4.3 | TA | 132 | 180 | 2300 | 660 | 1900 | چین IV, چین V |
4H | SC4H200 | 4.3 | TA | 147 | 200 | 2300 | 720 | 1900 | چین IV, چین V |
7H | SC7H180 | 6.5 | TA | 132 | 180 | 2300 | 660 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H200 | 6.5 | TA | 147 | 200 | 2300 | 750 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H215 | 6.5 | TA | 158 | 215 | 2300 | 800 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H220 | 6.5 | TA | 162 | 220 | 2500 | 820 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H230 | 6.5 | TA | 169 | 230 | 2300 | 900 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H240 | 6.5 | TA | 177 | 241 | 2500 | 920 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H245 | 6.5 | TA | 180 | 245 | 2300 | 960 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H260 | 6.5 | TA | 192 | 261 | 2300 | 1000 | 1400 | چین IV, چین V |
7H | SC7H280 | 6.5 | TA | 206 | 280 | 2300 | 1160 | 1400 | چین IV, چین V |
موتور گاز طبیعی | مدل موتور | جابجایی (L) | خنک کاری | توان نامی | گشتاور ماکزیمم | سطح انتشار آلاینده | |||
kW | ps | r/min | N.m | r/min | |||||
4HT | SC4HT140 | 4.3 | TA | 103 | 140 | 2300 | 525 | 1500 | چین V |
4HT | SC4HT150 | 4.3 | TA | 110 | 150 | 2300 | 550 | 1500 | چین V |
4HT | SC4HT160 | 4.3 | TA | 118 | 160 | 2300 | 580 | 1500 | چین V |
4HT | SC4HT170 | 4.3 | TA | 125 | 170 | 2300 | 615 | 1500 | چین V |
7HT | SC7HT170 | 6.5 | TA | 125 | 170 | 2300 | 650 | 1500 | چین V |
7HT | SC7HT190 | 6.5 | TA | 140 | 190 | 2300 | 680 | 1500 | چین V |
7HT | SC7HT210 | 6.5 | TA | 155 | 211 | 2300 | 750 | 1500 | چین V |
7HT | SC7HT230 | 6.S | TA | 170 | 231 | 2300 | 820 | 1500 | چین V |
سری H | مزایای فنی و ویژگی ها | ارزش برای مشتری |
سیستم سوخت | نسل سوم HP3 سیستم کنترل الکترونیکی که توسط Denso برای سری H سفارشی شده است دارای فشار تزریق 1800bar است. از یک انژکتور سوخت 7 سوراخه سقفی Denso استفاده می کند. تزریق چند گانه کنترل شده و انژکتور سوخت عمودی و مرکزی منجر به اتمیزه شدن یکنواخت و احتراق کامل می شود. استانداردهای انتشار آلاینده چین IV و چین V را دارا می باشد. | این موتور قابلیت اطمینان بالا و عمر کاری طولانی دارد. مصرف سوخت 10 درصد پایین تر از محصولات مشابه است. |
سیستم گاز | کنترل کننده الکترونیکی ECU ، سنسور، سوپاپ گاز, الکترونیکی، کویل جرقه زنی و دیگر قطعات کلیدی، همه از مارک های شناخته شده بین المللی است. بر اساس بازارهای کاربردی مختلف، سیستم 4HT از سیستم کنترل BOSCH استفاده می کند و 7HT از یک سیستم کنترل WOODWARD استفاده می کند. استاندارد انتشار آلاینده چین V را دارا می باشد. | این موتور پیشرفته، قابل اعتماد و اقتصادی است. |
روش آسپیراسیون | با استفاده از چهار سوپاپ در هر سیلندر، توربوشارژر (اختیاری برای سوپرشارژینگ دو مرحله ای) و اینترکولر برای دستیابی به راندمان مصرف هوا بالاتر و رسیدن به عملکرد و اقتصاد قدرت بهینه شده نصب می شود. طرح های بهینه شده از محفظه احتراق و نسبت جریان جریان الکتریکی راه هوایی می تواند راندمان احتراق را افزایش دهد. با قدرت چگالی بالا و پاسخ بار سریع گذرا، حداکثر بار گشتاور تا 36٪ و حداکثر گشتاور 1160N.m 20٪ بالاتر از محصولات مشابه است. | با قدرت قوی، سازگاری با شرایط کاری خوب است. با مصرف سوخت کم، هزینه عملیات کم است. |
ویژگی های طراحی | با توجه به استانداردهای بین المللی موتور درجه یک و با استفاده از یک فرآیند توسعه GPDP، به طور مشترک با شرکت بریتانیا RICARDO با فشار حداکثر مجاز 180bar طراحی شده است. محفظه دنده عقب، بلوک سیلندر آلیاژ مستحکم، چارچوب ساختار قاب، دیافراگم برای تحمل اصلی و دیگر طرح های ارتعاش و کاهش نویز استفاده می شود. اندازه آن 77 تا 140 میلیمتر کوتاهتر از محصولات مشابه است. | ماهیت و قابلیت اطمینان پیشرفته تضمین شده است. سر و صدا 3dB کاهش می یابد، و باعث اطمینان از رانندگی و عملیات آسان می گردد. با تنظیم راحت و انعطاف پذیر، عملکرد گرمازدایی عالی است. |
قابلیت اطمینان | دارای یک ساختار بلوک سیلندر نوع قاب با قدرت بالا و طراحی مدولار، خنک کننده روغن موتور یکپارچه، پمپ و پمپ روغن است. در طول مراحل تحقیق و توسعه، ما آزمایش 2000 هکتار قابلیت اطمینان و دوام قاب و آزمایش بیش از 1 میلیون کیلومتر جاده فلات را در محیط های بسیار گرم و سرد انجام دادیم. خطوط تولید و مونتاژ اتوماتیک سری H، توسط HELLER، KUKA، US0N و سایر تولید کنندگان تجهیزات بین المللی اولویت بندی شده و سیستم کنترل MES مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به سیستم SPS تضمین استانداردهای تولید فولکس واگن آلمان، این محصول دارای یکپارچگی و قابلیت اطمینان عالی است. | هزینه نگهداری کاهش می یابد. سازگاری با آب و هوا خوب است. زمان خرابی کوتاه می باشد. |
مطابقت پذیری | با جابجایی اختیاری 4.3 لیتر یا 6.5 لیتر و موتور اختیاری دیزل یا گاز طبیعی، توان عملیاتی 60-162 کیلو وات است. بدون کمکی دستگاه گرم کننده هوای ورودی ، درجه حرارت استارت سرد از -15 ℃ می باشد. بر اساس پیکربندی مجموعه و شرایط عملیاتی واقعی، موتور و مجموعه آن برای بهینه سازی و سفارشی سازگاری انجام می شود. تنظیمات مختلفی برای چرخ فلزی، خانه چرخ فلزی، موتور، کمپرسور هوا، پمپ فرمان و سایر قسمت های محیطی وجود دارد، و دیگر انواع ساختاری و انواع برای PT0 و پانل روغن وجود دارد. | این تجهیزات می توانند از انواع مختلف سوخت استفاده نمایند و دارای برد وسیعی از قدرت میباشند. این سازگاری خوب محیط زیست است. عملکرد قدرت خوب و اقتصادی به طور همزمان بهینه می شود. این می تواند انواع عملکرد و درخواست های مختلف را برآورده کند. |
تعمیر و نگهداری | طرح CNC اتوبوس دستیابی به یک تشخیص هوشمند در زمان واقعی است.میله ی اتصال ترک خوردگی به راحتی برای تعمیر و نگهداری قابل دسترسی است. سیستم کنترل الکترونیکی دارای تشخیص زمان واقعی هوشمند است. متوسط بازه زمانی بیش از 15000 ساعت است که 50٪ طولانی تر از محصولات مشابه است. با طراحی سازه دریچه مقاوم در برابر دریچه، فاصله تنظیم سوپاپ دو برابر شده است. | تعمیر و نگهداری مناسب است و با خرابی کم است. |
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn