
موتورهای دیزل سری Z که با همکاری مؤسسات معروف تحقیقاتی موتورهای احتراقی داخلی و بینالمللی ، از جمله AVL اتریش و RICARDO بریتانیا ساخته شدهاند، نشان دهنده تجربه غنی ما در توسعه، تولید و مدیریت کیفیت موتورهای دیزلی است. موتورهای ما دارای نیروی قوی و عملکرد موثرهستند که برتری آن با عملکرد NVH (نویز، لرزش و سختی)، بار حرارتی کم و راندمان سوخت خوب مشخص می شود. از زمان راه اندازی آنها، بیش از 300000 واحد تولید شده است که آنها را به گزینه ای ایده آل برای مجموعه های ژنراتور از 10 تا 81 کیلو ولت آمپر در زمینه های مختلف کاربردی تبدیل کرده است.
مدل | ||
تنفس | طبیعی تنفس | طبیعی تنفس |
تعداد سیلندر × سوراخ × ضربه (میلی متر) | 4×98×105 | 4×93×105 |
نوع آستر سیلندر | آستر خشک | آستر خشک |
نسبت تراکم | 17.5 | 17.5 |
جابجایی (L) | 3.2 | 2.9 |
سیستم سوخت | ریل مشترک فشار قوی | فشار قوی ریل مشترک/پمپ VP کنترل الکتریکی |
نوع حکم | الکترونیکی | الکترونیکی |
نرخ تعیین کننده سرعت(%) | 5 | 5 |
توان نامی (کیلو وات) | 32-36.8 | 16-30 |
سرعت نامی (دور در دقیقه) | 1500-1800 | 1500-1800 |
توان آماده به کار (کیلو وات) | 35-41 | 18-33 |
مصرف سوخت ((گرم/کیلووات ساعت) | 220 | 230 |
دود اگزوز (FSN) | ≤2.5 | ≤2.5 |
ظرفیت روغن روغن (L) | 6.5 | 6.5 |
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) | 5.75 | 5.75 |
مصرف روغن موتور (g/kW.h) | ≤0.6 | ≤0.6 |
نویز (dB-A) | < 98 | < 96 |
استانداردهای انتشار | مرحله IV | مرحله IV |
وزن خالص (کیلوگرم) | 270 | 255 |
ابعاد (L×W×H) (mm) | 660×555×712 | 660×555×700 |
محفظه فلایویل/ فلایویل | SAE4#7.5 | SAE4#7.5 |
فرکانس الکترونیکی (دو فرکانس) | (G21-G22) | (G21) | |||||
فرکانس مکانیکی (تک فرکانس) | / | / | |||||
تنفس | توربو و اینترکولر | توربو | توربو | تنفس طبیعی | تنفس طبیعی | تنفس طبیعی | تنفس طبیعی |
تعداد سیلندر × سوراخ × کورس (mm) | 4×105×118 | 4×105×118 4×98×115 | 4×98×105 | 4×98×105 | 4×95×105 | 4×90×105 | 4×85×100 |
نوع آستر سیلندر | آستر خشک | آستر خشک | آستر خشک | آستر خشک | آستر خشک | آستر مرطوب | آستر مرطوب |
نسبت تراکم | 18.5 | 18.5 | 18.5 | 18.1 | 18.1 | 18.1 | 18 |
جابجایی (L) | 4.1 | 3.5-4.1 | 3.2 | 3.2 | 3 | 2.7 | 2.3 |
سیستم سوخت | پمپ داخلی BQ | پمپ داخلی BQ | پمپ داخلی BQ | پمپ داخلی BQ | پمپ داخلی BQ | پمپ داخلی BQ | پمپ داخلی BQ |
کنترول نوع 1 | الکترونیکی | الکترونیکی | الکترونیکی | الکترونیکی | الکترونیکی | الکترونیکی | الکترونیکی |
نرخ کنترول بر سرعت (%) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
کنترول نوع 2 | مکانیکی | مکانیکی | مکانیکی | مکانیکی | مکانیکی | مکانیکی | مکانیکی |
نرخ کنترول بر سرعت (%) | / | / | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
توان نامی (کیلووات) | 64-76 | 49-70 | 39-42 | 32-38 | 27-30 | 22-26 | 16-21 |
سرعت نامی (دور در دقیقه) | 1500-1800 | 1500-1800 | 1500-1800 | 1500-1800 | 1500-1800 | 1500-1800 | 1500-1800 |
حداکثر توان (کیلو وات) | 70-83 | 54-77 | 44-46 | 35-42 | 30-33 | 24-29 | 18-23 |
مصرف سوخت (g/kW.h) | 215 | 215 | 225 | 225 | 235 | 230 | 240 |
دود اگزوز (FSN) | ≤2.5 | ≤2.5 | ≤2.5 | ≤2.5 | ≤2.5 | ≤2.5 | ≤2.5 |
ظرفیت روغن روغن (L) | 6.5 | 6.5 | 6.5 | 6.5 | 6.5 | 6.5 | 5.5 |
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) | 8.54 | 6/8.54 | 5.75 | 5.75 | 5.75 | 5.3 | 4.65 |
مصرف روغن موتور (g/kW.h | ≤0.5 | ≤0.6/0.5 | ≤0.6 | ≤0.6 | ≤0.6 | ≤0.6 | ≤0.6 |
نویز (dB-A) | ≤115 | ≤112-114 | ≤110 | ≤104 | ≤102 | ≤98 | ≤95 |
استانداردهای انتشار | مرحله II | مرحله II | مرحله II | مرحله II | مرحله II | مرحله II | مرحله II |
وزن خالص (کیلوگرم) | 370 | 285-360 | 275 | 265 | 265 | 260 | 220 |
ابعاد (L×W×H) (mm) | 815×661×770 | 750×610×765 815×645×820 | 750×600×765 | 750×565×700 | 750×565×700 | 750×565×696 | 744×545×635 |
محفظه فلایویل/ فلایویل | SAE3#11.5 | SAE3#11.5 | SAE3#11.5 | SAE4#7.5 | SAE4#7.5 | SAE4#7.5 | SAE4#7.5 |
مدل | ||
تنفس | توربو و اینترکولر | توربو و اینترکولر |
تعداد سیلندر × سوراخ × کورس (mm) | 4×98×115 | 4×98×105 |
نوع آستر سیلندر | آستر خشک | آستر خشک |
نسبت تراکم | 17.5 | 17.5 |
جابجایی (L) | 3.5 | 3.2 |
سیستم سوخت | ریل مشترک فشار قوی | ریل مشترک فشار قوی |
کنترول نوع 1 | الکترونیکی | الکترونیکی |
نرخ کنترول بر سرعت (%) | 5 | 3 |
توان نامی (کیلووات) | 74 | 39-70 |
سرعت نامی (دور در دقیقه) | 1500-1800 | 1500-1800 |
توان آماده به کار (کیلووات) | 81 | 44-77 |
مصرف سوخت (g/kW.h) | 215 | 215 |
دود اگزوز (FSN) | ≤2.5 | ≤2.5 |
ظرفیت روغن روغن (L) | 6.5 | 6.5 |
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) | 5.75 | 5.75 |
مصرف روغن موتور (g/kW.h) | ≤0.5 | ≤0.4 |
نویز (dB-A) | < 108 | < 106 |
استانداردهای انتشار | مرحله III | مرحله III |
وزن خالص (کیلوگرم) | 275 | 270 |
ابعاد (L×W×H) (mm) | 660×648×712 | 660×638×712 |
فلایویل مسکن/ فلایویل | SAE3#11.5 | SAE3#11.5 |
مدل | ||
تنفس | توربو | تنفس طبیعی |
تعداد سیلندر × سوراخ × ضربه (mm) | 3×78×78.4 | 3×78×78.4 |
نوع آستر سیلندر | آستر خشک | آستر خشک |
نسبت تراکم | 18 | 18 |
جابجایی (L) | 1.1 | 1.1 |
سیستم سوخت | ریل مشترک فشار قوی | ریل مشترک فشار قوی |
نوع کنترول | الکترونیکی | الکترونیکی |
نرخ حاکم بر سرعت (%) | 5 | 5 |
توان نامی (کیلووات) | 12.8-25 | 10-16.8 |
سرعت نامی (دور در دقیقه) | 1500-3000 | 1500-3000 |
توان آماده به کار (کیلووات) | 14.1-27 | 11-18.5 |
مصرف سوخت (g/kW.h) | 255 | 255 |
دود اگزوز (FSN) | ≤2.5 | ≤2.5 |
ظرفیت روغن روغن (L) | 4.5 | 4.5 |
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) | 1.7 | 1.7 |
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) | ≤0.4 | ≤0.4 |
نویز (dB-A) | ≤94-102 | ≤92-100 |
استانداردهای انتشار | مرحله IV | مرحله IV |
وزن خالص (کیلوگرم) | 114 | 110 |
ابعاد (L×W×H) (mm | 530×390×590 | 530×390×590 |
محفظه فلایویل/ فلایویل | SAE5#6.5 | SAE5#6.5 |
ظرفیت ژنراتور معمولی (kVA) | مدل موتور دیزل | خروجی موتور (کیلو وات) | نوع | |||||||||
50HZ | 60HZ | 1500rpm | 1800rpm | سیلندر | فلایویل و مسکن | سیستم سوخت | انتشار | |||||
اولیه | آماده به کار | اولیه | آماده به کار | اولیه | آماده به کار | اولیه | آماده به کار | |||||
(PRP) | (ESP) | (PRP) | (ESP) | |||||||||
15 | 17 | 20 | 23 | 16 | 18 | 21 | 23 | L4 | SAE4#7.5" | e-gov. | CN II | |
15 | 17 | / | / | 16 | 18 | / | / | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
/ | / | 20 | 23 | / | / | 21 | 23 | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
20 | 23 | 25 | 28 | 22 | 24 | 26 | 29 | L4 | SAE4#7.5" | e-gov. | CN II | |
20 | 23 | / | / | 22 | 24 | / | / | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
/ | / | 25 | 28 | / | / | 26 | 29 | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
25 | 28 | 30 | 33 | 27 | 30 | 30 | 33 | L4 | SAE4#7.5" | e-gov. | CN II | |
25 | 28 | / | / | 27 | 30 | / | / | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
/ | / | 30 | 33 | / | / | 30 | 33 | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
31 | 34 | 40 | 44 | 32 | 35 | 38 | 42 | L4 | SAE4#7.5" | e-gov. | CN II | |
31 | 34 | / | / | 32 | 35 | / | / | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
/ | / | 40 | 44 | / | / | 38 | 42 | L4 | SAE4#7.5" | m-FIP | CN II | |
40 | 44 | 44 | 48 | 39 | 44 | 42 | 46 | L4 | SAE3#11.5" | e-gov. | CN II | |
40 | 44 | / | / | 39 | 44 | / | / | L4 | SAE3#11.5" | m-FIP | CN II | |
/ | / | 44 | 48 | / | / | 42 | 46 | L4 | SAE3#11.5" | m-FIP | CN II | |
50 | 55 | 63 | 69 | 49 | 54 | 60 | 66 | L4 | SAE3#11.5" | e-gov. | CN II | |
63 | 69 | 75 | 83 | 60 | 66 | 70 | 77 | L4 | SAE3#11.5" | e-gov. | CN II | |
69 | 75 | 80 | 88 | 64 | 70 | 76 | 83 | L4 | SAE3#11.5" | e-gov. | CN II | |
75 | 83 | 81 | 89 | 74 | 81 | 80 | 88 | L4 | SAE3#11.5" | e-gov. | CN II | |
16 | 18 | / | / | 16.8(3000) | 18.5(3000) | / | / | L3 | SAE5#6.5" | ECU | CN Ⅳ | |
25 | 28 | / | / | 25(3000) | 27(3000) | / | / | L3 | SAE5#6.5" | ECU | CN Ⅳ | |
10 | 11 | 12 | 13 | 10 | 11 | 12 | 13.2 | L3 | SAE5#6.5" | ECU | CN Ⅳ | |
13 | 14 | 16 | 17 | 12.8 | 14.1 | 15.5 | 17 | L3 | SAE5#6.5" | ECU | CN Ⅳ | |
15 | 17 | 19 | 21 | 16 | 18 | 21 | 23 | L4 | SAE4#7.5" | ECU | CN Ⅳ | |
20 | 23 | 25 | 28 | 22 | 24 | 26 | 29 | L4 | SAE4#7.5" | ECU | CN Ⅳ | |
25 | 28 | 28 | 30 | 27 | 30 | 30 | 33 | L4 | SAE4#7.5" | ECU | CN Ⅳ | |
15 | 17 | 19 | 21 | 16 | 18 | 21 | 23 | L4 | SAE4#7.5" | VP | CN Ⅳ | |
20 | 23 | 25 | 38 | 22 | 24 | 26 | 29 | L4 | SAE4#7.5" | VP | CN Ⅳ | |
25 | 28 | 28 | 30 | 27 | 30 | 30 | 33 | L4 | SAE4#7.5" | VP | CN Ⅳ | |
31 | 34 | 38 | 41 | 32 | 35 | 36 | 40 | L4 | SAE4#7.5" | ECU | CN Ⅳ | |
38 | 41 | 38 | 42 | 36 | 40 | 36.8 | 41 | L4 | SAE4#7.5" | ECU | CN Ⅳ | |
60 | 66 | 69 | 75 | 58 | 63.5 | 64 | 70.5 | L4 | SAE3#11.5" | ECU | CN Ⅲ | |
40 | 44 | 50 | 55 | 39 | 44 | 49 | 54 | L4 | SAE3#11.5" | ECU | CN Ⅲ | |
50 | 55 | 63 | 69 | 49 | 54 | 60 | 66 | L4 | SAE3#11.5" | ECU | CN Ⅲ | |
69 | 75 | 75 | 83 | 64 | 70 | 70 | 77 | L4 | SAE3#11.5" | ECU | CN Ⅲ | |
75 | 83 | 80 | 88 | 74 | 81 | 74 | 81 | L4 | SAE3#11.5" | ECU | CN Ⅲ |
نکات: m-FIP: پمپ تزریق سوخت مکانیکی. e-gov: فرماندار الکترونیکی
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438
ژنراتور
تلفن:+86-21-60652315
ایمیل: generator@sdecie.com
دریایی
تلفن:+86-21-60652375
ایمیل: marine@sdecie.com
قطعات یدکی
تلفن: +86-21-60652314
ایمیل: spare@sdecie.com
موتور
تلفن: +86-21-60652308
ایمیل: motor@sdecie.com
خدمات
تلفن: +86-21-60652369
ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn