• فارسی
Shanghai Diesel Engine
  • صفحه اصلی
  • درباره SDEC
    • در باره ما
    • SDEC وقایع مهم
    • تجهیزات تولید
    • R & D تواناییهای
    • ماموریت، چشم انداز و ارزشها
    • گواهینامه
    • اخبار
  • محصولات
  • تور شرکت
  • خدمات
  • تماس با ما
H سری
موتور دیزل برای مجموعه ژنراتور محدوده توان: 51 - 205 کیلو وات
  • صفحه اصلی
  • محصولات
  • موتور برای مجموعه ژنراتور
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور4H موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور7H

موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور

شرح

موتور دیزل سری H یک مجموعه مشترک طراحی شده توسط SDEC و UK Ricardo است. ما بر اساس نیاز بازار چین و ترکیب آن با با تکنولوژی اثبات شده، اقدام به توسعه محصول جدید و برجسته کردیم. با استفاده از فرایند توسعه GDPD، این سری موتور یک پلت فرم قدرتمند در سطح جهانی است که بر اساس استانداردهای تولید موتور SATC تولید شده است. موتور سری H دارای ساختار فشرده، محدوده قدرت گسترده، قابلیت اطمینان بالا، بهره وری، و لرزش و سر و صدا کم است. توان تطبیقی از 51 تا 205 کیلو وات برای مجموعه های ژنراتور متغیر است.

سفارش
  • مشخصات فنی
  • امکانات
  • پارامترهای فنی
4H
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
مدل 4HTAA4.5 (G41-G46) 4HTAA4.3 (G31-G36) 4HTAA4.5 (G31-G32) SC4H (80-115D2) SC4H (140-180D2)
نوع نوع خطی، خنک شونده با آب ، 4 زمانه، تزریق مستقیم، 4 سوپاپه
تنفس توربو و اینترکولر توربو و اینترکولر توربو و اینترکولر توربو توربو/توربو اینترکول شده
تعداد سیلندر × سوراخ × کورس (mm) 4x108x124 4x105x124 4x108x124 4x105x124 4x105x124
نوع آستر سیلندر لاینر خشک لاینر خشک لاینر خشک لاینر خشک لاینر خشک
نسبت تراکم 16:1 16:1 16:1 17.3:1 16:1
جابجایی (L) 4.5 4.3 4.5 4.3 4.3
نرخ حاکم بر سرعت (%) ≤5 (کنترل الکترونیکی) ≤5 (کنترل الکترونیکی) ≤5 (کنترل الکترونیکی) ≤5 (کنترل الکترونیکی) ≤5 (کنترل الکترونیکی)
توان نامی (کیلو وات) 51-120 51-125 125 56-78 95-120
سرعت نامی (دور در دقیقه) 1500 1500-1800 1500 1500 1500
توان اضطراری (کیلووات) 56-132 56-140 140-155 62-86 105-132
حداقل مصرف سوخت (g/kW.h) 192 192 192 195 195
دود اگزوز (FSN) ≤1 ≤1 ≤1 ≤1 ≤1
ظرفیت روغن روغن (L) 11-15 11-13 11-15 11-13 11-13
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) 6.8 6.8 6.8 6.8 6.8
مصرف روغن موتور (g/kW.h) ≤0.3 ≤0.3 ≤0.3 ≤0.3 ≤0.3
استانداردهای انتشار مرحله IV مرحله III مرحله III مرحله II مرحله II
نویز (dB-A) 96 96 96 96 96
وزن خالص (کیلوگرم) 430 400 400 430 430-460
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع) (میلی متر) 1150×690×1230 1037×728×1024 1037×728×1024 1012×723×1102 1053×728×1158
محفظه فلایویل/ فلایویل SAE3#&11.5# SAE3#&11.5# SAE3#&11.5# SAE3#&11.5# SAE3#&11.5#

7H
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
  • موتور دیزل سری H برای مجموعه دیزل ژنراتور
مدل 6H7.2 (G41-G44) 6H6.5 (G31-G35) SC7H (180-250D2)
نوع نوع خطی، خنک شونده با آب ، 4 زمانه، تزریق مستقیم، 4 سوپاپه
تنفس توربو و اینترکولر توربو و اینترکولر توربو و اینترکولر
تعداد سیلندر × سوراخ × کورس (mm) 6X108X124 6X105X124 6X105X124
نوع آستر سیلندر لاینر خشک لاینر خشک لاینر خشک
نسبت تراکم 16:01 16:01 16:01
جابجایی (L) 7.2 6.5 6.5
نرخ حاکم بر سرعت (%) ≤5 (کنترل الکترونیکی) ≤5 (کنترل الکترونیکی ≤5 (کنترل الکترونیکی)
توان نامی (کیلو وات) 128-168 128-205 120-168
سرعت نامی (دور در دقیقه) 1500 1500-1800 1500
مولد اضطراری (کیلووات) 141-185 141-226 132-185
حداقل مصرف سوخت (g/kW.h) 192 192 195
دود اگزوز (FSN) ≤1 ≤1 ≤1
ظرفیت روغن روغن (L) 15-19 15-17.5 15-17.5
ظرفیت سیستم خنک کننده (L) 9.6 9.6 9.6
مصرف روغن موتور (g/kW.h) ≤0.3 ≤0.3 ≤0.3
استانداردهای انتشار Stage IV Stage III Stage II
نویز (dB-A) 96 96 96
وزن خالص (کیلوگرم) 580 550 600
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع) (میلی متر) dir="ltr"1380×800×1250 1330×789×1033 1330×789×1024
محفظه فلایویل/ فلایویل SAE3#&11.5# SAE3#&11.5# SAE3#&11.5#
  • ساختار چهار سوپاپ و طرح های بهینه شده نسبت جریان جرقه هوا و سوخت اجازه می دهد تا راندمان مکش هوا بالاتر باشد. با استفاده از پمپ تزریق P7100، جانمایی عمودی و میانی انژکتور و فن آوری جدید مخلوط کردن سوخت اتمیزه، مصرف سوخت موتور 8 تا 10 درصد کاهش می یابد.
  • عمر B10 بلوک سیلندر بیش از 10000 ساعت کار با قابلیت اطمینان عالی است.
  • دقت تنظیم بالا با استفاده از یک گاورنر الکترونیک به کنترل موثر رفتار موتور منجر می شود.
  • یک سر سیلندر یکپارچه، محفظه دنده عقبی، کوپلینگ فنری و طراحی مدولار، این موتور را کوچک و سبک وزن می کند و لرزش و نویز را به حداقل می رساند.
  • بدون دستگاه کمکی گرمایش هوای ورودی، محدودیت دمای شروع سرد به -10℃ می رسد و ظرفیت سازگاری با محیط زیست بالاتر می رود.
  • این سری موتور می تواند استاندارد آلاینده های غیر جاده ای مجاز چین Ⅱ Emissions را برآورده کند.
ظرفیت ژنراتور معمولی (kVA) مدل موتور دیزل خروجی موتور (کیلو وات) نوع
50 هرتز 60 هرتز 1500 دور در دقیقه 1800 دور در دقیقه سیلندر فلایویل و محفظه سیستم سوخت انتشار
مولدپایه
(PRP)
مولد اضطراری
(ESP)
مولدپایه
(PRP)
مولد اضطراری
(ESP)
مولدپایه مولد اضطراری مولدپایه مولد اضطراری
55 63 / / SC4H80D2 56 62 / / L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
63 70 / / SC4H95D2 62 68 / / L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
80 88 / / SC4H115D2 78 86 / / L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
113 125 / / SC4H160D2 105 116 / / L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
125 138 / / SC4H180D2 120 132 / / L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
63 69 69 75 4HT4.3-G22 62 68 67 74 L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
69 75 80 88 4ZTAA4.1-G21 64 70 76 83 L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
80 88 90 100 4HT4.3-G23 78 86 86 95 L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
100 113 113 125 4HTAA4.3-G21 95 105 105 116 L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
113 125 125 138 4HTAA4.3-G23 105 116 120 132 L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
125 138 125 138 4HTAA4.3-G22 120 132 120 132 L4 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
50 55 63 68 4HTAA4.3-G31 51 56 62 68 L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
63 68 68 80 4HTAA4.3-G32 62 68 67 74 L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
80 90 90 100 4HTAA4.3-G33 78 86 86 95 L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
100 110 110 120 4HTAA4.3-G34 95 105 105 116 L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
113 125 125 140 4HTAA4.3-G35 106 117 120 132 L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
138 150 140 150 4HTAA4.3-G36 120 132 120 132 L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
138 150 / / 4HTAA4.5-G32 125 140 / / L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
/ 160 / / 4HTAA4.5-G31 / 155 / / L4 SAE 3#11.5# ECR CN III
170 188 / / SC7H230D2 154 170 / / L6 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
188 206 / / SC7H250D2 168 185 / / L6 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
138 150 150 165 6HTAA6.5-G21 128 141 136 150 L6 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
150 165 160 175 6HTAA6.5-G22 140 155 150 165 L6 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
188 206 206 225 6HTAA6.5-G23 168 185 180 198 L6 SAE 3#11.5# m-FIP+e-gov. CN II
138 150 150 160 6HTAA6.5-G31 128 141 136 150 L6 SAE 3#11.5# ECR CN III
150 160 160 180 6HTAA6.5-G32 140 155 150 165 L6 SAE 3#11.5# ECR CN III
169 185 185 200 6HTAA6.5-G35 155 170 170 187 L6 SAE 3#11.5# ECR CN III
188 200 200 220 6HTAA6.5-G33 168 185 180 198 L6 SAE 3#11.5# ECR CN III
/ 275 / / 6HTAA7.2-G31 / 250 / / L6 SAE 3#11.5# ECR CN III
225 250 / / 6HTAA7.2-G32 208 228 / / L6 SAE 3#11.5# ECR CN III

یادداشت ها: m-FIP: پمپ تزریق سوخت مکانیکی. e-gov: فرماندار الکترونیکی

تماس با ما

Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
آدرس: شانگهای، خیابان Jungong، پلاک 2636 کد پستی 200438

  • ژنراتور
    تلفن:+86-21-60652315
    ایمیل: generator@sdecie.com

  • دریایی
    تلفن:+86-21-60652375
    ایمیل: marine@sdecie.com

  • قطعات یدکی
    تلفن: +86-21-60652314
    ایمیل: spare@sdecie.com

  • موتور
    تلفن: +86-21-60652308
    ایمیل: motor@sdecie.com

  • خدمات
    تلفن: +86-21-60652369
    ایمیل: sc_fw@sdec.com.cn

فارم استعلام
محصولات دیگر
    1. موتور دیزل سری W برای مجموعه دیزل
    1. موتور دیزل سری D برای موتور ژنراتور
    1. موتور دریایی سری D
    1. موتور دریایی سری G
درباره SDEC
  • در باره ما
  • SDEC وقایع مهم
  • تجهیزات تولید
  • R & D تواناییهای
  • ماموریت، چشم انداز و ارزشها
  • گواهینامه
  • اخبار
محصولات
  • موتور برای مجموعه ژنراتور
  • موتور دریایی
  • مجموعه ژنراتورهای دیزلی
  • موتور ماشین آلات ساختمانی
  • موتور برای تجهیزات کشاورزی
  • موتور دیزل برای اتوبوس مسافربری
  • موتورهای کامیون
  • موتور گاز طبیعی
ویدئو
  • موتور سری E
  • موتور سری H
  • موتور سری W
Shanghai New Power Automotive Technology Company Limited
صفحه اصلی درباره SDEC محصولات تور کارخانه خدمات تماس با مابازنگری